8F52D29D1A17BB01AB979659622BA6C8

-Υποχρεωτικά τα «διαπολιτισμικά» σχολεία

-Προαιρετικό μάθημα τα Ελληνικά

-Πρόσληψη μουσουλμάνων εκπαιδευτικών σε ολόκληρη την επικράτεια

– Δεν θα επιτρέπεται η υπηρεσία ελλήνων εκπαιδευτικών στα διαπολιτισμικά σχολεία

– Μαθήματα σύμφωνα με το σύστημα διδασκαλίας της χώρας καταγωγής των μαθητών.

-Στόχος η εξάπλωσή τους σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης

Την καθιέρωση των διαπολιτισμικών σχολείων ως υποχρεωτικού θεσμού στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση , όπου η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας δεν θα εντάσσεται στην βασική ύλη , δηλαδή ουσιαστικά θα θεωρείται προαιρετικό μάθημα , προωθεί ο αποκαλούμενους από συναδέλφους του Πανεπιστημιακούς << Μέττερνιχ >> της δημόσιας παιδείας , αρμόδιος υπουργός Αριστείδης Μπάλτας .

Πρόκειται για το πρώτο βήμα για την εγκαθίδρυση αμιγώς εθνοτικών και θρησκευτικών σχολείων , όπως υποσχέθηκε ο ίδιος σε εκπροσώπους μουσουλμάνων λαθρομεταναστών που διαβιούν στην χώρα μας.

Παράλληλα , με ρύθμιση που θα ενταχθεί ,ίσως και στο νομοσχέδιο για τα «προαπαιτούμενα», ανοίγει ο δρόμος για την πρόσληψη μουσουλμάνων εκπαιδευτικών , όχι μόνο για τις ανάγκες της μουσουλμανικής μειονότητας στην Δυτική Θράκη , αλλά και σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Όπως χαρακτηριστικά είπε κατά την συνάντηση που είχε με αντιπροσωπεία των ισλαμιστών εποίκων << θα πρέπει ν καθιερωθούν τρόποι διδασκαλίας άλλων πολιτισμών σε όλες τις βαθμίδες της δωρεάν εκπαίδευσης που θα προάγουν την αλληλοκατανόηση και τον σεβασμό της διαφορετικότητας μεταξύ των λαών και των θρησκειών >>.

Ο ίδιος δεσμεύθηκε πως θα << πράξει τα πάντα προκειμένου να βοηθήσει τους νέους ανθρώπους που έρχονται στην χώρα μας και που στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεν έχουν σαν μητρική τους γλώσσα την ελληνική , να μην χάσουν τις μνήμες από τις πατρίδες τους >>.

Σύμφωνα με τον απόφοιτο του Κολλεγίου Αθηνών, πρέπει άμεσα να υπάρξει κρατικός σχεδιασμός για τους << πρόσφυγες >> που παρουσιάζουν , λόγω άγνοιας της γλώσσας , χαρακτηριστικά στοιχεία μαθητικής υστέρησης σε σχέση με το σύνολο της μαθητικής κοινότητας.

Έτσι, κατά τον Μπάλτα που επέτυχε να ξεσηκώσει εναντίον του ακόμη και τους εκπαιδευτικούς που πρόσκεινται στον ΣΥΡΙΖΑ, με την απόφασή του να καταργήσει ουσιαστικά τα πειραματικά σχολεία , επικαλούμενος λόγους ισότητας μεταξύ των μαθητών, << τα παιδιά των μεταναστών είναι ανάγκη, να διδάσκονται στην γλώσσα των γονιών τους >>.

Ήδη , με πρόσφατη διάταξη νόμου το υπουργείο Παιδείας άλλαξε τον τρόπο Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών του τουρκόγλωσσου προγράμματος σπουδών των μειονοτικών σχολείων.

Στο εξής , οι συγκεκριμένοι θα είναι υποχρεωτικά απόφοιτοι Πανεπιστημιακού Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης και στην συνέχεια θα πρέπει να καθίσουν στα θρανία του Διδασκαλείοιυ Εκπαιδευτικών Μειονοτικού Προγράμματος ( Δ.Ε.Μ.Π ) που εδρεύει στην Αλεξανδρούπολη.

΄Όπως υποσχέθηκε ο ίδιος, η ρύθμιση αυτή θα επεκταθεί και στις άλλες κοινότητες ( ;)των μουσουλμάνων που θα μπορούν να διδάσκουν τους συμπατριώτες τους , εφόσον αποφοιτήσουν από παρεμφερή προγράμματα Ανωτάτων Σχολών της χώρας μας.

Μάλιστα επισήμανε ότι << όπως στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης , έτσι και στα διαπολιτισμικά σχολεία , δεν θα επιτρέπεται η υπηρεσία ελλήνων εκπαιδευτικών ,εκτός αν συντρέχουν ειδικοί λόγοι π.χ όπως η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας >>.

Τα ελληνικά δεύτερη γλώσσα

Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες, ετοιμάζονται για να εκδοθούν νέα εγχειρίδια διδασκαλίας που θα διανεμηθούν στους μαθητές των ήδη λειτουργούντων διαπολιτισμικών σχολείων και στα οποία τα ελληνικά διδάσκονται ως δεύτερη ίσως και τρίτη γλώσσα. Σε αυτά θα υπάρχουν << αναγνωρίσιμα πολιτισμικά χαρακτηριστικά για τα παιδιά των αλλογενών που θα επιλέξουν τα συγκεκριμένα σχολεία που σύντομα θα ενταχθούν ως ισότιμα στο δίκτυο της δημόσιας εκπαίδευσης >>.

Επίσης, το γλωσσικό υλικό θα είναι προσαρμοσμένο σε διάφορα επίπεδα γλωσσομάθειας , θα είναι αρθρωτό και θα δίνει την δυνατότητα στον αλλοδαπό εκπαιδευτικό να διαμορφώνει το μάθημα με βάση το σύστημα διδασκαλίας της χώρας καταγωγής των μαθητών.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην επίγνωση του ιδιότυπου χαρακτήρα που διακρίνει τα σχολεία αυτά όπου θα << επιχειρείται η σύνδεση του μαθητή με τον ιστορικό-κοινωνικό του χώρο >> .

Τα βιβλία αυτά που θα τυπωθούν με δαπάνες των ελλήνων ορθοδόξων χριστιανών θα έχουν ως πρότυπο το εγχειρίδιο << Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας στην Θράκη >>, ( 1997-2000 ) που συνέταξαν οι εθνομηδενίστριες Θάλεια Δραγώνα και Άννα Φραγκιουδάκη .

Πολλά κεφάλαια που επίσης θα ενταχθούν σε αυτά προέρχονται από το βιβλίο << Το μειονοτικό φαινόμενο στην Ελλάδα >> ενός έτερου ανθέλληνα , του αναπληρωτή καθηγητή στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Δημήτρη Χριστόπουλου

Νερό στον μύλο του προξενείου

ΣΧΟΛΕΙΑ

Την ίδια ώρα που το ελληνόφωνο υπουργείο Παιδείας προωθεί σχολικούς διαπολιτισμικούς <<παραδείσους >>,η Τουρκία προχωρά , μέσω της διοργάνωσης σχολικών εκδρομών και επιμορφωτικών προγραμμάτων την πλήρη τουρκοποίηση της μειονότητας. Για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια εκατοντάδες μαθητές των μειονοτικών σχολείων , φιλοξενούνται το καλοκαίρι στην Τουρκία , σε ιδρύματα θρησκευτικών ταγμάτων, όπου δέχονται καθημερινά κατήχηση περί του << οθωμανικού μεγαλείου» .. Επικεφαλής των ανθελληνικών αποστολών είναι ο πρόεδρος της « Ένωσης Τουρκικής Νεολαίας Κομοτηνής >> Κοράι Χασάν που έχει αναλάβει να ποτίσει τα μουσουλμανόπαιδα , που στη πλειοψηφία τους προέρχονται από οικογένειες Πομάκων και ρομά, με μίσος κατά της Ελλάδος.

Σε αυτό συνέτεινε και η κατάργηση του Συντονιστικού Γραφείου της Μειονοτικής Εκπαίδευσης από τον τουρκόφιλο υπουργό Εξωτερικών Νίκο Κοτζιά , στο πλευρό του οποίου βρίσκεται πλέον η επίσης τουρκολάγνα CIA Αναγνωστοπούλου, όπως την αποκαλούσαν τα κυπριακά μέσα ενημέρωσης όταν δήλωνε φανατική υπέρμαχος του ελληνοκτόνου σχεδίου Ανάν.

Η συγκεκριμένη καθηγήτρια του τμήματος τουρκικών σπουδών του Πανεπιστημίου Κύπρου και αναπληρώτρια καθηγήτρια του τμήματος Ιστορίας του Πάντειου Πανεπιστημίου είναι κολλητή της << συνωστισμένης >> Μαρίας Ρεπούση και μέλος του χρηματοδοτούμενου από τον Τζόρτζ Σόρος δικτύου Trahsform.

Πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο που πρίν περίπου ένα μήνα , εγκωμίαζε τον << σουλτάνο>> Ταγίπ Ερνογάν αποκαλώντας τον << Τόμας Τζέφερσον της Ανατολής>>.

 Γ.ΦΡΑΓΚΟΣ                                                                   

(Φ.110)

Advertisements