Χωρίς τίτλο

-Ιερεμία…

-Ιερεμία ξύπνα…

Χριστός και Παναγία… Ο Γύλος…

-Όχι Ιερεμία. Δεν είμαι ο Γύλος. Ο Αντωνάκης είμαι.

Ο Αντωνάκης ο γκαβός; Χριστός και Παναγία! Πώς μπήκες μέσα; Τους ξέφυγες; Εσύ ήσουνα στο Δαφνί. Σε είδα… ήσουνα εκεί με τον Μπάμπη…

– Ήμουνα αλλά την κοπάνησα. Είχανε ξεχάσει μια πόρτα ανοιχτή… και μπραφ….!

– Και πως μπήκες εδώ μέσα;

– Είδα το ρολό ανοιχτό, σκαρφάλωσα… και μπούκαρα…

-Καταρχήν το ρολό δεν ήταν ανοικτό. Φρακαρισμένο είναι και δεν έχω λεφτά να το φτιάξω… να είσαι καλά εσύ… και δεύτερον, τι θέλεις από εμένα τρελαντώνη; Η θέση σου είναι στο Δαφνί, όχι εδώ.

-Κοίτα Ιερεμία παιδί μου. Στο ίδρυμα βλέπαμε τηλεόραση εχθές. Και τι λες ότι είδα;

-Τι είδες ρε Αντωνάκη;

-Είδα αυτόν τον κοντοπίθαρο, τον όξω από δω, ντυμένο γκαρσόνι μαζί με τον Ομπάμα…

-Καλά μην φωνάζεις, αδερφέ μου. Ηρέμησε. Σκιάζομαι. Με ποιον Ομπάμα είδες τον κοντό; Με τον Μπιλ Λάντεν;

-Όχι Ιερεμία! Με τον Μπάρακ Ομπάμα τον είδα.

-Και λοιπόν; Εγώ τώρα τι θέλεις να κάνω τρελαντώνη;

Να με βοηθήσεις να πάρω την εξουσία.

-Τι να κάνεις;

-Να πάρω την εξουσία. Δεν μπορεί ο κοντός να φωτογραφίζεται με τον Μπάρακ, και εγώ να είμαι κλεισμένος μέσα. Σέλω και εγώ Ομπάμα.

-Καλά Αντωνάκη. Ηρέμησε γιατί έχει αρχίσει και γυρνάει το μάτι σου. Εκεί που είναι στραβό, κοντεύει να έρθει στα ίσια.

-Λοιπόν, άκου Ιερεμία. Έχω συνεννοηθεί με τον Μπάμπη. Την κοπάνησε και αυτός, και θα στήσουμε μια συνομωσία όπως κάναμε με τους άλλους. Θα την φέρουμε στον κοντό με μια ωραία σκευωρία, και δεν θα ξέρει από του ήρθε. Έχω ειδοποιήσει και τον ψηλό. Τον Ολυμπιακάκια. Όλα είναι έτοιμα. Απλά θέλω να με βοηθήσεις να μεταμφιεστώ για να φτάσω μέχρι την Συγγρού… και μετά… μην τον είδατε τον Αντωνάκη…

-Μα τι λες χριστιανέ μου. Πώς δηλαδή να μεταμφιεστείς; Εγώ είμαι κοντός. Τα ρούχα μου δεν σου κάνουν. Τα μόνα ρούχα που θα σου κάνουν είναι της θείας μου της Χαρίκλειας της γριάς που ήτανε ψηλή.

-Ωραία. Θα ντυθώ Χαρίκλεια, θα αρπάξω ένα ταξί, και την έκανα.

-Δηλαδή θα ντυθείς γριά Αντωνάκη;

-Και γριά, και παπάς και τραβεστί και ό,τι νάναι θα ντυθώ εγώ για να την φέρω στον κοντό. Ακούς εκεί φωτογραφία με τον Ομπάμα ο μπίθρος. Και εγώ κοτζάμ παλίκαρος μέχρι εκεί πάνω μόνο μέχρι την είσοδο είχα φτάσει. Μέσα δεν μπήκα…

-Καλά ρε Αντωνάκη. Μη συγχύζεσαι πάλι. Τι να κάνουμε. Κάτι θα γίνει. Κάτσε να βρω τα ρούχα της Χαρίκλειας… Θέλεις και το μαύρο το καλτσόν;

-Και το καλτσόν, και το τσεμπέρι και όλα τα αξεσουάρ.

-Α σε παρακαλώ Αντωνάκη, Όχι και όλα τα αξεσουάρ. Ήτανε και τσαχπίνα η θεία. Δεν θα πάρεις όλα τα «αξεσουάρ»… Ρε Αντωνάκη, δεν μου είπες όμως, ο Μπάμπης πώς την κοπάνησε;

-Α, αυτός είναι γάτα. Ντύθηκε καθαρίστρια και τους την έκανε…!

-Δηλαδή θα πάρει την εξουσία η θεία μου η Χαρίκλεια, και μια καθαρίστρια…!

-Όχι ρε χαζέ. Ο Μπάμπης έχει τώρα μεταμφιεστεί σε Βαρουφάκη. Έτσι θα τους την φορέσουμε, είπε η Χαρίκλεια, και με ένα σάλτο πήδηξε από το παράθυρο τινάζοντας αυτάρεσκα την περούκα…

ΙΕΡΕΜΙΑΣ

(Φ. 117)

