Χωρίς τίτλο

Φονικό γιαούρτι

-Τι κάνεις εκεί παιδί μου Ιερεμία;

-Μάνα παίρνω τα όπλα και πάω στην Κω να πολεμήσω.

-Ποια όπλα, παιδάκι μου; Αυτά δεν είναι όπλα. Κεσέδες με γιαούρτια είναι.

-Αυτά είναι τα όπλα μάνα. Έτσι είπε ο πρόεδρος ο Βαρεμένος στην Βουλή. Τα γιαούρτια είναι όπλα. Επομένως και εγώ ως οφείλω βάσει και του άρθρου 120 του Συντάγματος το οποίο αναφέρει ρητά ότι όταν καταλύεται το Σύνταγμα πρέπει ο λαός να πάρει τα όπλα να αντιδράσει, να ξεσηκωθεί και να αντισταθεί, έτσι και εγώ παίρνω τα όπλα, και πάω στην Κω να πολεμήσω.

-Τι είναι αυτά που λες παιδί μου. Ο Βαρεμένος είναι βαρεμένος. Το λέει και το όνομα του. Πραγματικά μου λες τώρα ότι τα γιαούρτια είναι όπλα, και ότι πας στην Κω φθινοπωριάτικα να πολεμήσεις; Τρελάθηκες εντελώς βρε παιδάκι μου;

-ΑΑΑ. Άκου μάνα να δεις. Δεν θα μου βγάλεις κοτζάμ προεδράρα τρελό! Αφού το είπε ο Βαρεμένος ότι τα γιαούρτια είναι όπλα, και μάλιστα ζήτησε να σημειωθεί και στα πρακτικά, τα γιαούρτια είναι όπλα. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ. Και να σου και κάτι ρε μάνα. Να που αποδεικνύεται τελικά ότι η Χρυσή Αυγή διαθέτει οπλοστάσιο. Μόνο που αυτοί το έψαχναν σε σπηλιές, σε μοναστήρια, και σε στάνες. Στα ψυγεία της ΦΑΓΕ και της ΔΕΛΤΑ έπρεπε να ψάξουν, και να δεις για πότε θα βρίσκανε το οπλοστάσιο!

-Πάει το παιδί μου. Το χάνω. Σάλεψε τελείως.

-ΟΧΙ μάνα. Δεν σάλεψα. Τώρα ξύπνησα! Τώρα ανακάλυψα το νόημα της βαθιάς διανόησης. Τώρα αποκρυπτογραφώ τα καλά κρυμμένα μυστικά. Ο Βαρεμένος μου άνοιξε τα μάτια! Και καλά κάνανε και τον κάνανε πρόεδρο. Μόνο ένας βαρεμένος αξίζει να είναι πρόεδρος σε μια τέτοια βουλή. Δεν βλέπεις ρε μάνα ότι 282 βαρεμένοι, κάνανε πρόεδρο τον πιο βαρεμένο για να μας ανοίξει επιτέλους τα μάτια. Να μας αποκαλύψει τις κρυφές πτυχές. Να μας κάνει να δούμε την μυστική αλήθεια!

-Ιερεμία…

-Ναι μάνα.

-Ιερεμία μαζέψου, γιατί σε βλέπω να κάνεις σύντομα παρέα με τον Αντωνάκη και τον Μπάμπη στο Δαφνί.

-Άστα αυτά μάνα. Ξέχνα τα. Ο Αντωνάκης και ο Μπάμπης πέταξαν προς την ελευθερία. Ο Αντωνάκης έγινε Χαρίκλεια. Η Χαρίκλεια θα πάρει και πάλι την εξουσία! Μέχρι να γίνει όμως αυτό πρέπει και εμείς να βάλουμε ένα χεράκι. Να πολεμήσουμε. Και αν χρειασθεί… να πέσουμε.

-Τι να σου πω παιδί μου. Κάνε ό,τι σε φωτίσει η τρέλα σου. Αλλά αφού το αποφάσισες που το αποφάσισες, αντί να φορτώνεσαι με 20 κεσέδες γιαούρτια όπως φορτώθηκε ο Παπαφλέσσας τα φυσεκλίκια, γιατί δεν παίρνεις καμιά εικοσαριά αυγουλάκια που χωράνε και στις τσεπούλες, και να αφήσεις τα γιαουρτάκια εδώ σε εμένα την έρημη την μανούλα που τα έχω χρυσοπληρώσει;

-Τι λες ρε μάνα; Τρελάθηκες; Πας να με πάρεις στο λαιμό σου; Να μου στερήσεις την δόξα; Να πολεμήσω πάω. Δεν πάω να φτιάξω ομελέτα. Τα αυγά δεν είναι όπλα. Όχι τουλάχιστον ακόμα. Άμα το πει ο πρόεδρος ότι και τα αυγά είναι όπλα, τότε θα πάρω και αυγά. Και ντομάτες θα πάρω, και αγγουράκια θα πάρω, και λαχανάκια και φραγκοστάφυλα και ό,τι άλλο πει ο πρόεδρος θα πάρω. Αλλά να το πει πρώτα. Δεν παίζουμε με αυτά. Αυτά είναι πολύ σοβαρά θέματα. Φεύγω τώρα μάνα γιατί θα χάσω την πτήση.

-Την πτήση; Με αεροπλάνο θα πας βρε αναίσθητε; Δεν μπορούσες να πάρεις το βαποράκι που θα πλήρωνες τα μισά;

-Όχι μάνα. Δεν μπορούσα να πάρω το βαποράκι, γιατί μέχρι να φτάσω τα γιαούρτια θα ξινίζανε και θα γινόντουσαν τυρόγαλο. Και ο πρόεδρος αναφέρθηκε σε γιαούρτια. Όχι σε τυρόγαλο. Όταν ο πρόεδρος αναφερθεί και σε τυρόγαλο, τότε… θα πάω με το πλοίο!

ΙΕΡΕΜΙΑΣ

(Φ. 118) 

