Χωρίς τίτλο

Παραποιώντας βάναυσα την Ελληνική ιστορία καταπατώντας τις παραδοσιακές αξίες, και ποτίζοντας με μπόλικο δηλητήριο ανθελληνισμού,  μολύνουν τις αθώες ψυχές των μικρών μαθητών σχολείων της Αττικής, τα μέλη της σέχτας εκπαιδευτικών «Λοξή Τάξη».

Πρόκειται για μια καθαρά παραεκπαιδευτική οργάνωση που προβαίνει σε κατήχηση ακόμη και 6χρονων παιδιών για το… μεγαλείο της Κυβέρνησης του Βουνού, δηλαδή των κομμουνιστοσυμμοριτών που αιματοκύλισαν την Ελλάδα την περίοδο 1946-49, απεργαζόμενοι τον διαμελισμό της με την απόσπαση της Μακεδονίας και την ανακήρυξή της ως ανεξάρτητου κράτους.

Με πρόσχημα το ευεργέτημα που θα έχει στην ψυχοσύνθεση των μαθητών των Δημοτικών Σχολείων του Λεκανοπεδίου η υπαίθρια διδασκαλία, γίνεται προσπάθεια μετατροπής των Ελληνόπουλων σε σύγχρονους γενίτσαρους.

Αποτέλεσμα είναι, παιδιά που δεν έχουν μάθει καλά-καλά να διαβάζουν, να ακούν τους δασκάλους τους να εκφωνούν βαρύγδουπους λόγους κατά του «ρατσισμού» και υπέρ της ανάγκης αλληλεγγύης με τους αλλοδαπούς συμμαθητές τους.

Πράγματι, με έκπληξη, δεκάδες μαθητές τον προηγούμενο μήνα αλλά και από την προηγούμενη σχολική χρονιά, (εξ)αναγκάστηκαν παρά την θέλησή τους και κυρίως χωρίς να έχουν ενημερωθεί οι γονείς και οι κηδεμόνες τους, να κλείσουν τα βιβλία τους και να μεταβούν στο Πεδίον του Άρεως.

Εκεί, δίπλα στους τριτοκοσμικούς που είχαν στρατοπεδεύσει ή μάλλον είχαν καταλάβει τον χώρο, πολλοί από τους οποίους έπασχαν από επικίνδυνες μολυσματικές ασθένειες, είδαν να τους παρουσιάζεται το έργο «Η Τελευταία λέξη του Ρατσισμού». Οπως περιέγραψαν οι ομιλητές, πρόκειται «για μια διαμαρτυρία, ένα ταξίδι, μια κιβωτό ή μια βαλίτσα του πρόσφυγα (σ.σ. προσέξτε, ούτε καν του παράτυπου μετανάστη) στο πέλαγος της νεωτερικότητας».

Φυσικά, τα παιδιά με την επιστροφή τους, ενημέρωσαν τους οικείους τους, αρκετοί από τους οποίους έσπευσαν να διαμαρτυρηθούν στον διευθυντή του σχολείου τους, για το εκτός προγράμματος «μάθημα», στο οποίο πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η ελεγχόμενη από το Συριζο-Ανταρσύα παιδαγωγική ομάδα «Το Σκασιαρχείο».

Δυστυχώς, αντί να βρουν το δίκαιό τους, αντιμετωπίσθηκαν οι περισσότεροι εξ αυτών, από τους διευθυντές, ως «φασιστικά μιάσματα» και «συμπαθούντες την Χρυσή Αυγή».

Μάλιστα, ένας γονέας από το 35ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών απειλήθηκε ευθέως από εκπαιδευτικό ότι διακυβεύεται ακόμη και η παραμονή του παιδιού του στην ίδια τάξη (λόγω κακής βαθμολογίας), αν δεν πάψει να φωνάζει για την παρεκπαιδευτική δραστηριότητα που ανακάλυψε.

Άλλος κηδεμόνας από τα Καμίνια, διαπίστωσε με οργή ότι το 5χρονο κορίτσι του, αντί να έχει παρακολουθήσει τα μαθήματά της, σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα, είχε «διαπαιδαγωγηθεί» για το «Έργο των δασκάλων στην Κυβέρνηση του Βουνού» και γενικότερα για την παιδεία στα χρόνια της αντίστασης, με ειδική αναφορά στα σχολεία που είχαν ανοίξει στην «Ελεύθερη Ελλάδα» οι συμμορίτες.

Μια μητέρα έμαθε εκ των υστέρων ότι πριν περίπου δύο εβδομάδες, η μικρή κόρη της υποχρεώθηκε να παρακολουθήσει στον κινηματογράφο «Αλκυονίδα» την προβολή της ταινίας του νεομαρξιστή Daniel Losset με τίτλο: «Ο δάσκαλος που άφηνε τα παιδιά να ονειρεύονται», που απηχεί τις θέσεις της νέας τάξης πραγμάτων για μετατροπή σε πολυφυλετικό – πολυθρησκευτικό χυλό των μαθητικών κοινοτήτων των κρατών του δυτικού κόσμου.

Το χειρότερο είναι ότι ο άθεος υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, γνωστός από την ιδιαίτερη προτίμηση που έχει στο μοσχαρίσιο κρέας και την «αλλεργία» που έχει στο άκουσμα «ολοκαύτωμα» και «γενοκτονία», όταν αφορά Έλληνες, σκοπεύει να καθιερώσει ως υποχρεωτική την επίσκεψη των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο «υπαίθριο σχολείο της διαπολιτισμικότητας», που από το 2016, θα λειτουργεί μόνιμα στο Πεδίον του Άρεως.

Προκειμένου δε να μετριασθούν ή να περιορισθούν οι αντιδράσεις, η «πλύση εγκεφάλων» των αυριανών Ελλήνων πολιτών θα διανθιστεί με θεατρικές παραστάσεις, μουσικά κινητικά παιχνίδια, αφήγηση παραμυθιών και… ποδηλατάδα.

Όλα αυτά βέβαια είναι επιφάνεια γιατί η διάπλαση των παιδιών θα γίνει με «μαθήματα» που ήδη διδάσκουν τα μέλη της «Λοξής Τάξης», όπως «η πολιτισμική αντιστάθμιση στις κοινωνικές ανισότητες», ή «οι σχέσεις της αρχιτεκτονικής με την παιδαγωγική» ή τέλος «ο ρόλος των οριζόντιων κοινωνικών δικτύων».

Ακόμη και ο πιο αφελής ή συμβιβασμένος γονέας δεν μπορεί παρά να απορήσει για το ποια πρακτικά εκπαιδευτικά οφέλη θα αποκομίσει το παιδί του από το «μάθημα» «Το παιχνίδι των δικαιωμάτωνΤι χρειάζεται ο Σαφάρ για να μεγαλώσει όπως όλα τα παιδιά» ή από το άλλο, που έχει ως θέμα «Βιωματικό σεμινάριο στην παιδαγωγική της έκτακτης ανάγκης – Πώς οι παιδαγωγοί μπορούν να βοηθήσουν τους πρόσφυγες;».

Προφανώς, τίποτε, αφού επιστρατεύοντας την κοινή λογική είναι αδύνατον μαθητές, κυρίως των πρώτων τάξεων του Δημοτικού να είναι σε θέση να ακούσουν την διάλεξη των μελών της… Τράπεζας Χρόνου Εξαρχείων που τιτλοφορείται «Μια δομή αλληλεγγύης».

Στην πραγματικότητα, αυτό που ενδιαφέρει τους σεχταριστές της «Λοξής Τάξης», που πήραν το όνομα από το ομώνυμο βιβλίο του αριστεριστή απόφοιτου της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών Ζάφου Ξαγοράρη, είναι ο προσηλυτισμός των ανηλίκων Ελλήνων στις ιδέες των εθνομηδενιστών, για κατάργηση των εννοιών που ενοχλούν, όπως: Πατρίδα, οικογένεια, αλλόθρησκος, διατήρηση των παραδοσιακών αξιών προπαντός πίστη στην αιωνιότητα του Ελληνισμού.

Όπως έλεγε με σκωπτικό ύφος γονέας, «σε λίγο θα βάλουν το παιδί του να απαγγέλλει στις σχολικές γιορτές τον ύμνο των “μαχητών” του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας και να διαβάζει ιστορίες όπου κεντρικός ήρωας θα είναι ο επιβεβαιωμένα κίναιδος, σφαγέας χιλιάδων Ελλήνων Άρης Βελουχιώτης».

Πολύ φοβόμαστε ότι θα έρθει πολύ σύντομα η ημέρα που θα δει κι αυτή την σκηνή, καθώς στα σχέδια του Φίλη περιλαμβάνεται η πλήρης αναθεώρηση των σχολικών βιβλίων, ειδικά της Ιστορίας και η εβδομαδιαία κατήχηση των μαθητών από τους κομισάριους που θα ορίζει το Πολίτμπιρω (πολιτικό γραφείο) του ΣΥΡΙΖΑ.

Μην ξεχνάτε ότι το περιβάλλον Τσίπρα έχει θέσει σε εφαρμογή τις… διδασκαλίες του Καλμούχο-εβραίου Λένιν, μια από τις οποίες αναφέρει επί λέξει: «Εάν επιθυμείτε να έχετε κάτι (στην περίπτωσή μας τον έλεγχο της προσφερόμενης παιδείας), σκοτώστε τον ιδιοκτήτη του (δηλαδή τον Ελληνικό λαό) κι αυτό το κάτι θα γίνει δικό σας».

Αμφιβάλλει, πλέον, κανείς για τις προθέσεις αυτών που μας κυβερνούν και των οργάνων τους, στον χώρο της εκπαίδευσης;

Γ. Φράγκος

(Φ. 123) 

Advertisements