Χωρίς τίτλο.jpg

Μεθοδευμένο σχέδιο για να προωθηθεί η συνδιαχείριση του Αιγαίου με την Τουρκία με «φερετζέ» την Frontex, αποκαλύπτει σήμερα το «ΕΜΠΡΟΣ». Την ώρα που πυκνώνουν οι απειλές για αποπομπή της χώρας μας από την Συνθήκη Σένγκεν που συνοδεύονται από δήθεν προσωπικές απόψεις Ευρωπαίων αξιωματούχων για δημιουργία ανοιχτών κέντρων φιλοξενίας εκατοντάδων χιλιάδων τριτοκοσμικών, το Λιμενικό Σώμα κυριολεκτικά αφοπλίζεται. Πρόκειται για εφαρμογή του πρώτου μέρους του λεγόμενου σχεδίου «RABIT» που προβλέπει την διάλυση της Ελληνικής ακτοφυλακής και την αντικατάστασή της με μια πανευρωπαϊκή δύναμη φύλαξης των θαλάσσιων συνόρων της Ε.Ε. Οι Ευρωπαίοι συνοριοφύλακες θα πραγματοποιούν κοινές περιπολίες με τους Τούρκους στο Αιγαίο, εφαρμόζοντας την συνδιαχείριση του Ελληνικού αρχιπελάγους.

Η αρχή έγινε με την απαίτηση της Κομισιόν να μειωθεί στο ελάχιστο η αριθμητική οροφή του Λιμενικού Σώματος, ενώ πολύ σύντομα θα μπει περιορισμός και στο προσωπικό των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Παράλληλα, συζητείται η παρουσία Τούρκων αξιωματούχων στα Ελληνικά hot spots, οι οποίοι θα συναποφασίζουν με τους Ευρωπαίους ομολόγους τους για τους λαθρομετανάστες που θα επιστρέφουν στα μικρασιατικά παράλια. Δηλαδή, τα πολεμικά σκάφη που θα φέρουν την ημισέληνο θα σταθμεύουν μόνιμα στα λιμάνια της Μυτιλήνης, της Χίου, της Κω και της Ρόδου.

Την ώρα που τα Ελληνικά νησιά έχουν κατακλυστεί από χιλιάδες μουσουλμάνους λαθρεποίκους το Λιμενικό Σώμα διαρκώς υποβαθμίζεται. Από τα 14.000 άτομα που χρειάζεται κατ’ ελάχιστον, προκειμένου να εκτελέσει την αποστολή του και τα αυξημένα καθήκοντά του που απορρέουν από την μαζική απόβαση των αλλογενών, σήμερα υπηρετούν λιγότερα από 7.500, τα οποία, λόγω των αθρόων συνταξιοδοτήσεων άξιων στελεχών, πολύ σύντομα θα περιορισθούν στα 6.000.

Κι αυτό ενώ ο νόμος 45130/2013 προβλέπει ότι οι οργανικές θέσεις στο σώμα πρέπει να μην είναι λιγότερες από 10.250. Παράλληλα, επιχειρείται ο έλεγχος της εξέλιξης των αξιωματικών του Λ.Σ., με το Προεδρικό Διάταγμα 103/2014 περί προαγωγής και γεωγραφικής κατανομής των βαθμοφόρων. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι με την εφαρμογή του άρθρου 75 του συγκεκριμένου Π.Δ., ένας Υποπλοίαρχος, ο οποίος ήταν να προαχθεί στον βαθμό του Πλωτάρχη σε λιγότερο από 6 μήνες λόγω προϋπηρεσίας, πλέον πρέπει να περιμένει έως και 2,5 χρόνια.

Συνέχεια στην έντυπη έκδοση

(Φ. 134) 

Advertisements