Χωρίς τίτλο.jpg

Σε δύσβατους δρόμους για τα εθνικά συμφέροντά μας, την ώρα μάλιστα που Μέρκελ – Ερντογάν συμφωνούν στην διχοτόμηση του Αιγαίου με το προκάλυμμα της Νατοϊκής συνδρομής στο λαθρομεταναστευτικό, οδηγεί η απόφαση του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, για «αναδιάρθρωση του συστήματος επιδότησης των 28 άγονων αεροπορικών γραμμών».

Σύμφωνα με αυτή, καταργείται κάθε μορφής επιδότηση προς όλες τις πτήσεις που διεξάγονται προς τα νησιά του Αιγίου και κυρίως εκείνα που δέχονται καθημερινά κύματα τριτοκοσμικών, η πολυήμερη παρουσία των οποίων και η αυξημένη παραβατικότητά τους, έχουν προκαλέσει τις αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών.

Πριν καλά-καλά προλάβει να υπογραφεί η απόφαση, η οποία θα ενταχθεί ως τροπολογία σε νομοσχέδιο που θα έρθει μέσα στον Φεβρουάριο προς ψήφιση στην Βουλή, εκδήλωσε ενδιαφέρον προκειμένου να αναλάβει τις πτήσεις που θα πάψουν να επιχορηγούνται, η τουρκική SunExpress.

Πρόκειται για αεροπορική εταιρεία, θυγατρική της Turkish Airlines (ΤΗΥ) που εδρεύει στην Αττάλεια και εξειδικεύεται στην μεταφορά επιβατών σε τουριστικούς προορισμούς.

Η ΤΗΥ ανήκει κατά 75,2% στο τουρκικό Δημόσιο, δηλαδή ελέγχεται πλήρως από την κυβέρνηση του Αχμέτ Νταβούτογλου και το υπόλοιπο 24,8% από ιδιώτες επιχειρηματίες, φίλα προσκείμενους στο νεοθωμανικό καθεστώς του «σουλτάνου» Ταγίπ Ερντογάν.

Στέλεχος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) μιλώντας στο ΕΜΠΡΟΣ, τόνισε ότι «παραδίδεται απροκάλυπτα ο εναέριος χώρος του Ελληνικού Αρχιπελάγους στην Άγκυρα, αφού τα αεροπλάνα της SunExpress πετούν κυρίως πρώην πιλότοι της τουρκικής πολεμικής αεροπορίας».

«Αυτό πρακτικά σημαίνει», επισημαίνει, «πως θα γνωρίζουν πολύ καλά όλα τα κρυφά μυστικά των πολιτικών αεροδρομίων της νησιωτικής Ελλάδας, που εν καιρώ πολέμου χρησιμοποιούνται και από στρατιωτικά αεροσκάφη».

Ο ίδιος συμπληρώνει ότι «ο Σπίρτζης παίζει με την φωτιά καθώς ουσιαστικά παραδίδει όλο το FIR του Αιγαίου στους γείτονες».

Συνέχεια στην έντυπη έκδοση

(Φ. 136) 

Advertisements