logo

Η καταφανής αδυναμία της Ν.Δ., που ήδη βρίσκεται στα πρόθυρα διαζυγίου με το δεξιό ακροατήριο που την ακολουθούσε όλ’ αυτά τα χρόνια, να δημιουργήσει υπέρ της θετικό κλίμα στην Ελληνική κοινωνία, προσελκύοντας τους απογοητευμένους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ, την οδήγησε στην πρόσληψη της διεθνούς εταιρείας επικοινωνίας CTF.

Το τίμημα, όμως, αυτής της συνεργασίας για το υπερχρεωμένο κόμμα της «ψευτοδεξιάς» ξεπερνά τα 2 εκατ. ευρώ ετησίως.

Το ποσό αυτό ζήτησε ο Αυστραλός Μαρκ Τέξτορ για να παρέχει η εταιρεία του τις υπηρεσίες της προς την νεοφιλελεύθερη παράταξη, σε συνάντηση που είχε στις αρχές Ιουλίου με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο Λονδίνο.

Το ερώτημα είναι πού θα βρεθούν τα χρήματα, με δεδομένο ότι η αξιωματική αντιπολίτευση ήδη οφείλει σε τράπεζες και ασφαλιστικά ταμεία άνω των 132 εκατ. ευρώ, ενώ έχει άλλες υποχρεώσεις ύψους 37 εκατ. ευρώ προς διαφόρους τρίτους (ενοίκια γραφείων, λογαριασμοί ΔΕΚΟ, κάλυψη εκδηλώσεων κ.λπ.).

Πληροφορίες, μάλιστα, αναφέρουν ότι η τιμή που τελικά θα συμφωνήσει ίσως ανέλθει και στα 2,5 εκατ. ευρώ, με δεδομένο ότι η CTF θεωρείται μια από τις κορυφαίες στον κλάδο της παγκοσμίως.

Μεταξύ άλλων, έχει φέρει σε επιτυχία τις καμπάνιες που διεξήγαγε για λογαριασμό του νέου πρωθυπουργού της Αυστραλίας Μάλκολμ Τέρνμπουλ, του πρώην δημάρχου του Λονδίνου Μπόρις Τζόνσον, ενώ βοήθησε σημαντικά στην επανεκλογή του απελθόντος Άγγλου πρωθυπουργού Ντέιβιντ Κάμερον.

Ο τελευταίος ήθελε να αναθέσει την διαφημιστική εκστρατεία υπέρ του Bremain στον έτερο μέτοχο της εταιρείας, Λίντον Κρόσμπι, αλλά τελικά δεν το έπραξε για αδιευκρίνιστους λόγους.

Το βέβαιο είναι ότι στην Ν.Δ. βλέπουν ότι η «ομάδα» δεν περπατάει καθώς η επικοινωνιακή πολιτική της παρά την προσθήκη του αριστερού δημοσκόπου Τάκη Θεοδωρικάκου, εξακολουθεί να παραπαίει, αφού οι σύμβουλοι που έχει στο πλευρό του ο Μητσοτάκης νομίζουν ότι απευθύνονται στο κοινό μιας κραταιάς δυτικής χώρας και όχι στους φτωχοποιημένους κατοίκους της ήδη χρεοκοπημένης Ελλάδας.

Γι’ αυτό και από τις αρχές του μήνα, ενόψει των αλλαγών που θα υπάρξουν το φθινόπωρο στον τομέα του πολιτικού σχεδιασμού, έχουν αρχίσει τα «φροντιστήρια» σε βουλευτές.

Μετά τον παραγκωνισμό του μέχρι πρότινος λαλίστατου αντιπροέδρου του κόμματος Σπύρου – Άδωνι Γεωργιάδη, στον οποίο ουσιαστικά απαγορεύτηκε η εμφάνισή του στα ραδιοτηλεοπτικά στούντιο γιατί «πλέον προκαλεί μόνο θυμηδία», αναζητούνται νέα, φρέσκα πρόσωπα.

Το κακό είναι ότι τα «γαλάζια» στελέχη που βρίσκονται στον κύκλο επιρροής του Μητσοτάκη κλήθηκαν να τα διδάξουν «καθηγητές» οι οποίοι δεν ανήκαν ποτέ στον χώρο της «ψευτοδεξιάς».

Όπως ο δημοσιογράφος Μπάμπης Παπαπαναγιώτου που πριν φλερτάρει με το εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ του Κώστα Σημίτη, ήταν στέλεχος της ανανεωτικής αριστεράς, ενώ μέχρι πριν λίγο καιρό εξεδήλωνε την αμέριστη συμπάθειά του για το «κυβερνητικό – προοδευτικό εγχείρημα του ΣΥΡΙΖΑ».

Όσο για τον εκπρόσωπο του κόμματος Γιώργο Κουμουτσάκο, είναι πλέον θέμα χρόνου να εξοβελισθεί από την θέση που κατέχει σήμερα, καθώς θεωρείται από την Συγγρού πως «έχει αποτύχει παταγωδώς στα καθήκοντα που του έχουν ανατεθεί».

Πάντως, στην Ν.Δ. έχουν κάθε λόγο να ανησυχούν αφού οι τελευταίες μετρήσεις αναφορικά με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, κυρίως των νέων ψηφοφόρων, δείχνουν ότι η συγκεκριμένη κατηγορία δεν εμπιστεύεται τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Τουλάχιστον 7 στους 10 ερωτηθέντες απάντησαν ότι «ο πρόεδρος της Ν.Δ. δεν τους πείθει, γιατί εκφράζει το σύστημα και την οικογενειοκρατία».

Μήπως, έχουν άδικο;

(Φ. 158) 

Advertisements