αρχείο λήψης (1).jpg

Η πώληση του Λιμένος του Πειραιώς αποτελεί μια προκλητική «κομβική» κίνηση αφελληνισμού εκ μέρους της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, καθώς το πρώτο Λιμάνι της χώρας δεν αποτελεί απλά ένα Εθνικό οικονομικό «χρυσοφόρο κοίτασμα», αλλά και ένα Ιστορικό Εθνικό Σύμβολο τεράστιας σημασίας. Το λιμάνι του Πειραιά από αρχαιοτάτων χρόνων ανήκει στους Έλληνες, και η Εθνική Κυριότητά του είχε απολεσθεί μόνον σε περιόδους κατοχής, όπως ήταν η τουρκοκρατία, και ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος. Η πώλησή του, ή μάλλον το ξεπούλημά του σε ξένους «επενδυτές», σηματοδοτεί μια νέα κατοχική περίοδο, όπου «έλληνες» παραδίδουν χωρίς πόλεμο την Ελλάδα στους ξένους «κατακτητές».

Οι Βουλευτές της Χρυσής Αυγής Νικόλαος Κούζηλος (Α΄ Πειραιώς), και Γιάννης Λαγός (Β΄ Πειραιώς), μίλησαν στο «ΕΜΠΡΟΣ» και αποκαλύπτουν όλο το παρασκήνιο της πώλησης του Ο.Λ.Π. στους Κινέζους.

Συνέντευξη στον Π. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ

Π. Παναγόπουλος: Ποιο «καθεστώς» ίσχυε πριν την πώληση του Ο.Λ.Π. στους Κινέζους;

Ν. Κούζηλος: Αυτό που ίσχυε για όλα τα λιμάνια της Ευρώπης αλλά και παγκοσμίως. Κατά το παρελθόν «νοικιάζανε», στην ουσία, μόνον προβλήτες. Είχε όλη την διαχείριση, στα πάντα, ο Ο.Λ.Π. και το μόνο που έκανε ήταν να νοικιάζει σε μεγάλες εταιρείες κάποιες από τις προβλήτες. Επί πρωθυπουργίας Σαμαρά πουλήθηκαν δύο προβλήτες του Λιμανιού. Η προβλήτα 2 και η προβλήτα 3. Εκεί ξεκίνησε στην ουσία και το ξεπούλημα του Ο.Λ.Π. Η Νέα Δημοκρατία ήταν αυτή που άνοιξε τον δρόμο. Αυτά είναι Θατσερική πολιτική που ακολουθούσε η Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ και τώρα την συνεχίζουν οι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Πριν την πώληση, ίσχυε ο γενικός κανονισμός προσωπικού, συλλογικές συμβάσεις, υπήρχαν εργασιακά δικαιώματα, και συγκεκριμένο εργασιακό καθεστώς. Τώρα, τίποτα από αυτά δεν ισχύει.

Γ. Λαγός: Πριν την πώληση δουλεύανε και όλοι οι υπόλοιποι από το Λιμάνι: η ναυπηγοεπισκευαστική, οι δεξαμενές, οι λάντζες και τα ρυμουλκά. Απασχολούντο στο λιμάνι όχι μόνον άνθρωποι από τον Πειραιά, αλλά και από την Αττική και όλη την Ελλάδα.

Κατά πόσο θα μεταβληθούν αυτά και τι θα ισχύει μετά την πώληση του Ο.Λ.Π.; 

Ν. Κούζηλος: Στην ουσία οι Έλληνες δεν έχουμε και δεν μπορούμε πλέον να ασκήσουμε κυριαρχικά δικαιώματα στο Λιμάνι του Πειραιά. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη. Ο Ο.Λ.Π. δεν διαθέτει πλέον κανένα master plan σε ότι αφορά το οτιδήποτε στον σχεδιασμό και στην λειτουργία του. Τα αναλαμβάνει η COSCO. Αυτά που λένε οι Συριζαίοι ότι θα υπάρξει ανάπτυξη για το λιμάνι η οποία θα προσφέρει στα οικονομικά της χώρας είναι εντελώς ανυπόστατα και ψευδή. Αν θέλει η COSCO θα αναπτύξει σύνδεση με το υπόλοιπο οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο. Αν όχι, κανείς δεν μπορεί να την υποχρεώσει. Επίσης δεν διασφαλίζονται πλέον τα εργασιακά δικαιώματα. Η COSCO μπορεί να κάνει τώρα πια ατομικές συμβάσεις, και όπως έχω πληροφορηθεί, έχουνε κατέβει διευθυντές της COSCO στο λιμάνι, και είπαν στους εργαζόμενους «ξεχάστε ό,τι ξέρατε».

Γ. Λαγός: Θα αντιμετωπίσουμε και άλλα προβλήματα. Δεν θα μπορεί, εάν χρειάζεται, το Λιμενικό Σώμα να επέμβει, και να πάει να κάνει έναν έλεγχο. Να προσεγγίσει έναν ντόκο. Θα πρέπει πρώτα να ζητάει την άδεια της COSCO, και αν οι Κινέζοι δεν θέλουν, δεν θα την δίνουν. Καταλαβαίνετε τι έχει συμβεί; Μαζί με το Λιμάνι, πουλήσανε και τα εθνικά κυριαρχικά μας δικαιώματα εντός αυτού. Δεν θα μπορούν οι Ελληνικές Αρχές να κάνουν έλεγχο σε λιμάνι της χώρας μας, αν πρώτα δεν πάρουν την άδεια από τους ξένους. Επίσης, δεν έχουν εξαιρεθεί οι αρχαιολογικοί χώροι. Έχει εξαιρεθεί ένα μικρό κομμάτι που αφορά τον τύμβο των Σαλαμινομάχων, αλλά δεν έχουν εξαιρεθεί όλοι οι άλλοι αρχαιολογικοί χώροι.

Τι αντίκτυπο θα έχουν όλα αυτά οικονομικά για τους Έλληνες; Τι έχει χάσει, και τι θα χάσει ακόμα το Ελληνικό Κράτος;

Ν. Κούζηλος: Θα έχουμε αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική του Ο.Λ.Π. Μέχρι στιγμής δεν διασφαλίζεται η τιμολογιακή πολιτική της COSCO απέναντι στο κράτος, με ό,τι και αν αυτό σημαίνει για την Οικονομία.

Γ. Λαγός: Εδώ θα πρέπει να συμπληρώσω, όσο αφορά το δεύτερο σκέλος της ερώτησης, ότι το λιμάνι δεν το πουλήσανε. Στην ουσία το χαρίσανε. Η πραγματική αξία του Λιμένος του Πειραιώς ξεπερνάει τα 5 δισεκατομμύρια ευρώ, και από ό,τι γνωρίζουμε ο Ο.Λ.Π. πουλήθηκε για κάτι λιγότερο από το ένα τρίτο της αξίας του, δηλαδή για 1,5 δισ. που είναι το σύνολο της συμφωνίας. Είναι πλέον πάγια τακτική των ανθελληνικών κυβερνήσεων να απαξιώνουν την Εθνική περιουσία και μετά να την πουλάνε για ένα εξευτελιστικό τίμημα.

Τι θα έπρεπε να έχει γίνει για να έχουν αποφευχθεί όλα αυτά;

Ν. Κούζηλος: Ένα και μοναδικό. Θα έπρεπε να κάνουν πράξη την προεκλογική τους δέσμευση, η οποία ήταν ρητή, και έλεγε ότι δεν θα πουληθούνε λιμάνια. Αυτό βέβαια το λέγανε και για τα αεροδρόμια, και είδατε τι έγινε.

Γ. Λαγός: Όταν βγαίνανε με τα πανό στους δρόμους και φώναζαν, για να τους ψηφίσει ο Ελληνικός λαός, τότε δεν ήτανε κυβέρνηση. Ήτανε αντιπολίτευση. Τώρα όμως που γίνανε κυβέρνηση, ξεχάσανε κάθε δέσμευση, και προχωράνε στο ξεπούλημα των πάντων ανερυθρίαστα και χωρίς να νοιώθουν ούτε καν τύψεις.

Τι προτείνει η Χρυσή Αυγή σαν λύση σε όλα αυτά;

Ν. Κούζηλος: Δημόσιο χαρακτήρα στα λιμάνια. Να μην πωλούνται, και ο Ο.Λ.Π. αλλά και το εκάστοτε λιμάνι να κατέχει το πλειοψηφικό του πακέτο.

Γ. Λαγός: Το μεγάλο έγκλημα έγινε όταν εισήχθησαν στο Χρηματιστήριο ο Ο.Λ.Π. και ο Ο.Λ.Θ. Από εκεί ξεκίνησε το πρόβλημα, και από εκεί βλέπαμε σιγά σιγά με την «μέθοδο του σαλαμιού» ότι θα πωλούντο τα λιμάνια. Όπως και τελικά έγινε. Εμείς τα λέγαμε και τα επισημαίναμε χρόνια πριν, και να που τώρα γίνονται πράξη.

Η πώληση είναι πλέον γεγονός. Η COSCO έχει στα χέρια της την σύμβαση. Πώς θα μπορούσε αυτό να αλλάξει;

Ν. Κούζηλος: Όποιος δει την σύμβαση, θα δει ότι υπάρχουνε πάρα πολλές δεσμευτικές ρήτρες, τις οποίες δεν γνωρίζουμε αν τελικά θα τις εφαρμόσει, αλλά και αν θα πετύχει τον σκοπό της η COSCO. Θα μπορούσε λοιπόν κάποιος να χρησιμοποιήσει αυτές τις ρήτρες, και με τους κατάλληλους χειρισμούς να «πατήσει» εκεί και να τους βγάλει εκτός λιμανιού.

Γ. Λαγός: Για να τα κάνεις όμως όλα αυτά τα οποία πολύ σωστά αναφέρει ο Νίκος, θα πρέπει καταρχήν να είσαι κυρίαρχο κράτος. Από την στιγμή που δεν είσαι κυρίαρχο κράτος, και συμπεριφέρεσαι σαν «υπηρέτρια» των αρπακτικών και των τοκογλύφων, έχοντας κάνει την δουλικότητα και τον συμβιβασμό σημαία, το ξεπούλημα είναι φυσικό επακόλουθο.

Ν. Κούζηλος: Εδώ σαν επίλογο θα ήθελα να συμπληρώσω ότι εμείς σαν Χρυσή Αυγή συνεχίζουμε τον τίμιο αγώνα μας για την Πατρίδα και τον Ελληνικό Λαό. Δεν τελείωσε τίποτα. Αυτοί θα συνεχίσουν την ίδια τακτική, και πολύ γρήγορα θα φέρουν και την πώληση του Ο.Λ.Θ. αλλά και των δεκατεσσάρων περιφερειακών λιμανιών, τα οποία επίσης θα ξεπουλήσουν.

Θα αγωνιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις για να αποτρέψουμε ό,τι μπορούμε, και όσο υπάρχουμε και αναπνέουμε δεν θα καταθέσουμε τα όπλα. Ξέρουμε ότι όλα αυτά όχι απλά δεν πρόκειται να φέρουν ανάπτυξη, αλλά αντίθετα θα βυθίσουν την χώρα σε ένα βαθύτερο οικονομικό χάος. Είναι χρέος μας να βγάλουμε την Πατρίδα από αυτό το αδιέξοδο με όποιο κόστος και αν υπάρξει για εμάς.

(Φ. 158) 

Advertisements