%cf%87%cf%89%cf%81%ce%af%cf%82-%cf%84%ce%af%cf%84%ce%bb%ce%bf

-Αφεντικό, καταστρεφόμαστε!

-Τι λες πάλι Ιερεμία; Πάλι θέλεις να με ταράξεις πρωί πρωί;

-Αφεντικό, σου λέω καταστρεφόμαστε. Θα μας φάει το μαύρο σκοτάδι.

-Ιερεμία πρόσεξε με την γρουσουζιά που μου ξεκίνησες το ψαλτήρι από τα χαράματα, γιατί θα σου δώσω μια και θα σε χώσω στην βιτρίνα να κάνεις το έκθεμα. Για χάρη της κακομοίρας της μάνας σου σε ξαναπήρα βρε στην δουλειά. Πρόσεξε λοιπόν κακομοίρη μου μη μου κάνεις τα ίδια που μου έκανες πέρυσι, γιατί αυτή τη φορά θα σε στείλω μια και καλή.

-Εγώ αφεντικό μιλάω σοβαρά, θέλω να σε προστατέψω.

-Μίλα μωρέ. Μιλά να δω τι θέλεις να μου πεις, αλλά πρόσεξε να είναι σοβαρό.

-Σοβαρό είναι αφεντικό. Πολύ σοβαρό.

-Σε ακούω.

-Τι πουλάμε εμείς;

-Πλάκα μου κάνεις βρε αχαΐρευτε; Εκκλησιαστικά είδη πουλάμε.

– Καλά, αφεντικό, πού ζεις. Δεν άκουσες τίποτα;

-Τι να ακούσω, ανάθεμά σε. Μίλα και πες τι θες.

-Το τζαμί αφεντικό. Το τέμενος. Το ξεκινήσανε. Το φτιάχνουν.

-Και λοιπόν; Τι θέλεις να κάνω εγώ; Να πάω να μπω μπροστά στις μπουλντόζες;

-Α, για εμένα λες αφεντικό, αλλά εσύ δεν τρώγεσαι με τίποτα. Σκέψου λίγο. Εμείς πουλάμε εκκλησιαστικά είδη. Και σε πια περιοχή είμαστε κυρ Θόδωρε;

-Στον Κεραμικό.

-Και πόσο απέχει ο Κεραμικός από τον Βοτανικό;

-Κοντά είναι. Αλλά πού το πας;

-Σε λίγους μήνες όλο το κέντρο της Αθήνας, δεν θα είναι απλά Ισλαμαμπάντ όπως είναι τώρα. Θα έχει γίνει Μέκκα. Εδώ απ΄ όξω θα απλώνουν τις κουρελούδες και θα προσεύχονται. Έχεις την εντύπωση ότι όλοι αυτοί θα σου λένε και μπράβο, που πουλάς σταυρούς, λιβάνια και βίους αγίων; Γιαπί θα μας το κάνουνε το μαγαζί! Για να μην σου πω ότι θα μας το κάνουνε φλαμπέ, και με εμάς μέσα. Εδώ μας λένε να μην χτυπάνε οι καμπάνες στις εκκλησίες γιατί δαιμονίζονται, θα ανεχθούνε εσένα και εμένα με τα λιβάνια και τις αγιαστούρες;

-Τι λες βρε Ιερεμία! Δεν τα είχα σκεφτεί αυτά!

-Είδες που σου λέω ότι δεν σκέφτεσαι; Αφεντικό, θα γίνει της κακομοίρας σου λέω!

-Καλά βρε Ιερεμία. Δεν μπορεί να είναι τόσο χάλια τα πράγματα. Εσύ έχεις φέρει τον κατακλυσμό.

-Αφεντικό, ξύπνα. Έκανες που έκανες την μπούρδα και ψήφισες ΣΥΡΙΖΑ. Κούνα τώρα το κεφάλι σου και σύνερθε.  Συρία θα μας κάνουνε.

-Ακου να σου πω Ιερεμία. Δεν θα μου κάνεις και παρατήρηση για το τι ψήφισα! Κοψοχέρης είμαι, αλλά δεν χρειάζεται να μου το χτυπάς κιόλας. Άσε με στην στεναχώρια μου. Πες μου όμως, γιατί λες ότι θα γίνουμε Συρία;

-Θα σου πω. Αυτοί είναι χωρισμένοι σε χίλιες δυο αιρέσεις, σέχτες και δόγματα. Είναι οι Σουνίτες. Είναι οι Σιίτες, είναι οι Χαριζίτες, είναι οι Φατιμίτες, είναι οι Ισμαηλίτες…

-Α μάλιστα. Βλέπω τα ξέρεις καλά…

-Τα ξέρω γιατί πήγα να κάνω χαλάλ, αλλά με πλάκωσε η μάνα μου και δεν το έκανα.

-Τι πήγες να κάνεις;

-Χαλάλ. Τα βάφτιζα ισλαμιστικά, για να τα πουλάω μετά και να παίρνω την μίζα. Γιατί δηλαδή; Όλοι αυτοί της κυβέρνησης που ψήφισες, που τα έχουνε κάνει τακάκια με τις ΜΚΟ και τα τσιμπάνε χοντρά από την μπίζνα με τους μετανάστες, τι είναι; Πιο έξυπνοι από εμένα;

-Καλά… σε αυτό που λες δεν έχεις βέβαια άδικο…

-Δεν έχω άδικο, για αυτό και άκουσε με. Θα πλακωθούνε.

-Ποιοι θα πλακωθούνε;

-Αυτοί μεταξύ τους. Τι θα είναι το τέμενος; Σουνιτικό; Θα τους πλακώσουν οι Σιίτες. Σιιτικό; Θα τους πλακώσουν οι Σουνίτες. Μετά θα έρθουνε οι Χαραζίτες και θα πλακώσουνε και τους δύο. Θα φοράνε τα γιλέκα με τους δυναμίτες, και ΜΠΑΜ όποιον πάρει ο Χάρος.

-Ιερεμία με βάζεις σε σκέψεις… Δεν είναι ωραία πράγματα αυτά που λες.

-Αυτό θέλω, να σε βάλω σε σκέψεις. Και θα σου το αποδείξω. Κοίτα.

-Τι κάνεις εκεί βρε; Που τον πηγαίνεις τον σταυρό;

-Κοίτα σου λέω. Κοίτα!

-Ιερεμία τρελάθηκες; Σε ποιον κουνάς τον σταυρό; Τι κάνεις παιδάκι μου; Τον Δράκουλα είδες και του κουνάς τον σταυρό;

-Όχι αφεντικό. Τον κουνάω σε αυτόν εκεί απέναντι που έχει το αραβικό.

-Στον Χασάν; Είσαι καλά μωρέ; Γιατί κουνάς τον σταυρό στον Χασάν;

-Κοίτα αφεντικό και πάψε. Εγώ του κουνάω τον σταυρό, και αυτός τι μου κουνάει τώρα;

-ΑΜΑΝ. Ο Χασάν μας κουνάει μια χαντζάρα…! Πού την βρήκε ο Χασάν τέτοια μεγάλη χαντζάρα;

-Ρε αφεντικό! Αυτό σε απασχολεί; Πού την βρήκε ο Χασάν την χαντζάρα, ή το ότι μας την κουνάει;

-Και τι να κάνω εγώ τώρα; Μπες μέσα και μην τον ερεθίζεις και μας έρθει εδώ με την χαντζάρα. Θα πάρω την αστυνομία.

-Και τι θα κάνει η αστυνομία; Πλάκα μου κάνεις; Με τις εντολές που έχουνε, το πολύ πολύ να του κάνουνε παρατήρηση να αφήσει την χαντζάρα, και να πάει να πάρει μια κατάνα που είναι πιο σικ. Τι νομίζεις ότι είναι ο Χασάν; Χρυσαυγίτης για να τον συλλάβουνε επειδή έχει επάνω του νυχοκόπτη;

-Και τι θα κάνουμε Ιερεμία;

-Άκου αφεντικό τι θα κάνουμε. Θα κλείσουμε το μαγαζί με τα εκκλησιαστικά, και θα πουλάμε εποχιακά.

-Δηλαδή;

-Έτσι όπως μας το πάνε, πολύ σύντομα, Ελλάδα γιοκ. Επομένως και εμείς γιοκ, και όλα γιοκ. Θα ντυθείς λοιπόν εσύ Εβραίος. Τους εβραίους ως γνωστόν, δεν τους πειράζει κανείς, και θα αρχίσεις να πουλάς φέσια, κελεμπίες, παντόφλες, χαλάκια και λιβάνια μουσουλμανικά. Θα πουλάς το κοράνι. Μέχρι και μούσια θα πουλάς για τους σπανούς ιμάμηδες, και να δεις ότι θα τρελαθείς στο χρήμα.

-Τι λες βρε εικονοκλάστη! Τι λες βρε Βασιβουζούκε; Θα απαρνηθώ εγώ την θρησκεία μου, και αντί να πουλάω βίους αγίων, θα πουλάω κοράνια; ΕΞΩ βρε από εδώ! ΕΞΩ!

-Καλά αφεντικό. Μη βαράς! Εγώ για το καλό σου τα λέω. Αφού δεν θέλεις να πουλάς εποχιακά, να ανοίξουμε ένα sex shop για μουσουλμάνους και να βάλουμε μέσα…

-Ε Αυτό ήτανε. ΑΥΤΟ ΗΤΑΝΕ. Ιερεμία, έξω!…

ΙΕΡΕΜΙΑΣ

(Φ. 171)

