Χωρίς τίτλο.jpg

Ο παγκοσμίου φήμης ταξιδιωτικός οδηγός “Conde Nast Traveller”, που εδρεύει στην Βρετανία, διενεργεί κάθε χρόνο διαγωνισμό ανάμεσα στους αναγνώστες του, για τον δημοφιλέστερο ταξιδιωτικό προορισμό.

Όπως έχει συμβεί ξανά και ξανά στο παρελθόν, έτσι και φέτος τον Οκτώβριο του 2016, η Ελλάδα κέρδισε την πρώτη θέση ως δημοφιλέστερος προορισμός. Ψήφισαν πάνω από 300.000 αναγνώστες του περιοδικού και δημοσιεύθηκαν πάνω από 75.000 σχόλιά τους. Ο διαγωνισμός έχει διάφορες κατηγορίες και ως δημοφιλέστερος προορισμός, ανακηρύσσεται η χώρα με τις καλύτερες επιμέρους βαθμολογίες. Έτσι μετά τις ψηφοφορίες στις κατηγορίες: 1) The Best of the Best in travel (top 100), 2) The Best Islands of the World (top 20), 3) The Best Countries in the World (top 20), 4) The Best Cities in the World (top 20), η Ελλάδα συγκέντρωσε βαθμολογία 93,57 και ονομάσθηκε «δημοφιλέστερος ταξιδιωτικός προορισμός 2016».

Το περιοδικό είναι μια εξειδικευμένη επιχείρηση με διεθνές κύρος και πρόσβαση σε κάθε είδους τουριστικό θέρετρο, ξενοδοχείο, εστιατόριο, πρακτορείο, αλλά και κυβερνητική υπηρεσία, σε όλο τον κόσμο. Έχει λοιπόν ιδιαίτερη σημασία για την Ελλάδα, να κατατάσσεται στην κορυφή της τουριστικής βιομηχανίας, σε τόσο δύσκολους καιρούς για το κράτος μας. Μια διάκριση που είχε κερδίσει και στο παρελθόν, το 2004, 2008 και 2014.

Από τα σχόλια όσων ψήφισαν –που σημειωτέον είναι κυρίως ταξιδιώτες και λιγότερο επαγγελματίες του χώρου – διαφαίνεται ότι το κράτος βαθμολογείται χαμηλά αλλά η ιδιωτική πρωτοβουλία και η προσωπική σφραγίδα των μικρο – ιδιοκτητών καταλυμάτων και ξενοδοχείων (ειδικά στα νησιά) είναι εξαιρετική και βαθμολογείται υψηλότατα.

Με δυο λόγια, οι άνθρωποι που ταξιδεύουν στην Ελλάδα, έρχονται για τις φυσικές ομορφιές, την ιστορία και την φιλοξενία. Βαθμολογούν υψηλά τον επαγγελματισμό των ιδιωτών, και χαμηλά το κράτος.

Ένα κράτος, που φαίνεται ότι αδυνατεί να εκμεταλλευτεί με σωστό τρόπο, ένα τόσο σημαντικό πλουτοπαραγωγικό χώρο. Που αδιαφορεί για εναλλακτικές μορφές τουριστικού προϊόντος όπως: ιαματικός τουρισμός, νεανικός τουρισμός, πολιτιστικός, αθλητικός, θρησκευτικός κλπ.

Ένα κράτος που αρνείται να επενδύσει σε ποιοτικό τουρισμό αλλά αρέσκεται στον χαμηλού εισοδήματος τουρίστα. Που διώκει με κάθε αντιπαραγωγικό και φορομπηχτικό τρόπο τον επαγγελματία των τουριστικών επαγγελμάτων προσπαθώντας να τον εξοντώσει για να ανοίξει ο χώρος για μεγάλες πολυεθνικές. Που δηλητηριάζει τον τουρισμό, έχοντας παραδώσει τα νησιά μας – κι όχι μόνο –  σε κάθε λογής πικραμένο λαθρομετανάστη, για να τα βρωμίζει και να ασχημονεί.

Ένα κράτος που αποσαθρώνει την τουριστική βιομηχανία, τοποθετώντας υπουργούς, ανθρώπους που ενδιαφέρονται πρωτίστως για την προσωπική τους προβολή: Κουντουρά, Κεφαλογιάννη, Καραπαναγιώτη, Γερουλάνος, Μαρκόπουλος, Σπηλιωτόπουλος, Αβραμόπουλος, Βάσω Παπανδρέου, Σηφουνάκης. Ονόματα γνωστά για τον κομματικό αλλά και ναρκισσιστικό χαρακτήρα τους αλλά μηδενικού πολιτικού έργου και αρνητικής προστιθέμενης Εθνικής υπεραξίας.

Όλα αυτά συμβαίνουν σε έναν χώρο που διαχρονικά, αποτελεί περίπου το 19% του ΑΕΠ και συνεπώς αντιλαμβάνεστε ότι είναι σημαντική πηγή εσόδων.  Θα περίμενε κανείς να έχει την ιδιαίτερη προσοχή των κυβερνήσεων, όμως συμβαίνει το αντίθετο. Οι διακρίσεις σαν και αυτή του περίφημου ταξιδιωτικού οδηγού, αποδεικνύουν πέραν κάθε αμφιβολίας, ότι ο «τουριστικός» πλούτος υπάρχει, είναι χρήσιμος και επιβιώνει χάριν των ηρωικών προσπαθειών ιδιωτικής πρωτοβουλίας και προσωπικών προσπαθειών μιας μειονότητας του δημοσίου. Όπως και όλα τα άλλα στην Ελλάδα… Η πατρίδα μας, έχει την κορυφαία προτίμηση των ταξιδιωτών και εμείς την έχουμε αφήσει ξέφραγο αμπέλι σε κάθε τουρκο-σχέδιο και τουρκο-πράκτορα.

Τέτοιες διακρίσεις καταδεικνύουν πως ο τουρισμός στη χώρα μας, με τους ερασιτεχνισμούς και την ακαταλληλότητα των προσώπων που αναλαμβάνουν τα ηνία, αποφέρει ελάχιστα έσοδα, σε σχέση με την δυναμική του και διαταράσσει τον κοινωνικό ιστό, λόγω της ανεξέλεγκτης και ποιοτικά αδιάφορης ροής, που επιβαρύνει δυσανάλογα αρκετές περιοχές της χώρας.

Κάτω όμως από ένα Εθνικό κράτος, ο τουρισμός, όπως και τόσοι άλλοι πλουτοπαραγωγικοί τομείς, θα επαναπροσδιοριστούν.

Θα στηριχθούν πρωτοβουλίες και σχεδιασμοί ώστε ο τουρισμός να αντανακλά παγκοσμίως την ιδιαιτερότητα του Ελληνισμού σε πολιτιστικό επίπεδο.

Θα συνδυαστεί η δύναμη της Ελληνικής Ναυτιλίας με την δυναμική του τουριστικού προϊόντος για την μεγιστοποίηση της οικονομικής ωφέλειας.

Θα λειτουργεί ως θετικό προπαγανδιστικό εργαλείο, ώστε να  προωθείται ο φιλελληνισμός.

Θα λειτουργεί ως εργαλείο ανάπτυξης, στηρίζοντας τους σοβαρούς επαγγελματίες και δημιουργώντας θέσεις εργασίας.

Θα υποστηριχθούν και θα αναβαθμιστούν οι σχολές των τουριστικών επαγγελμάτων.

Θα υπάρξει η χρυσή τομή ανάμεσα στον σεβασμό της χώρας και του πολιτισμού της και την επενδυτική πρωτοβουλία για τουριστική ανάπτυξη.

Αυτά τα απλά και αυτονόητα, μπορούν να κάνουν μόνο όσοι χαίρονται κι αισθάνονται υπερήφανοι, από διακρίσεις σαν κι αυτή του “Conde Nast Traveller» για την Ελλάδα, κι όχι όσοι θέλουν να την μετατρέψουν σε έναν πολτό διαφορετικών λαών και τους Έλληνες σε αμόρφωτα γκαρσόνια.

Αυτά τα απλά και αυτονόητα αλλά απαραίτητα και σημαντικά, θα κάνει η κυβέρνηση της Χρυσής Αυγής, που έρχεται.

ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΤΟΣ

(Φ. 175)

Advertisements