%cf%87%cf%89%cf%81%ce%af%cf%82-%cf%84%ce%af%cf%84%ce%bb%ce%bf

-Καλή η πλάκα που σκαρώσατε, κυρά Γιαννούλα, στην Κανέλλα, αλλά και από επίσημης πλευράς, μη νομίζεις! Μια φούσκα είναι.

-Τι εννοείς κυρ δάσκαλε;

-Να σου εξηγήσω: Το 2011 ο τότε υπουργός Οικονομίας υπέγραψε για την πώληση της HELLAS SAT η οποία διαχειριζόταν τον ελληνικό δορυφόρο. Η πώληση της HELLAS SAT ολοκληρώθηκε το 2013 και η εταιρία πωλήθηκε αντί 270.000.000 ευρώ στον οργανισμό ARABSAT, στον οποίο συμμετέχουν 21 χώρες-μέλη του Αραβικού συνδέσμου. Και έτσι η εθνική μας ασφάλεια και πρόληψη διαφόρων κινδύνων για την χώρα μας, πέρασε στα χέρια των Αράβων από την πλευρά του διαστήματος και των δορυφόρων. Το άλλο, το κωμικό της υποθέσεως, είναι ότι η άδεια που έχουμε για την θέση δορυφόρου λήγει σε λίγους μήνες. Έτσι, αν δεν μισθώσουμε την περιοχή ή δεν στείλουμε δικό μας δορυφόρο (πράγμα αδύνατον) τότε χάνουμε την θέση μας. Την οποία παίρνει κάποια άλλη χώρα, που έχει κάνει αίτηση για τροχιά δορυφόρου. Σε κούρασα, κυρά Γιαννούλα, αλλά κάπου πρέπει να μεταδώσω και εγώ τις γνώσεις μου.

-Δεν με κούρασες, κυρ δάσκαλε, ίσα-ίσα, αυτά τα θέματα πρέπει να γίνονται γνωστά στον κόσμο. Μα να σου πω και εγώ τώρα με την σειρά μου: Ποιος ήταν τότε υπουργός και διέπραξε αυτό το έγκλημα; ή αυτή την προδοσία; Αυτό ενδιαφέρει πιο πολύ το κοινό της Ρούγας. Πες μου εσύ, και θα στον συγυρίσω εγώ με τις άλλες!

-Κυρά Γιαννούλα, βεβαίως και θα στον αναφέρω, μα επέτρεψε μου να σου πω, ότι θα του κάνεις τα μούτρα κρέας. Είναι στην κυριολεξία παχύδερμο πολιτικός.

-Κυρ δάσκαλε καθυστερείς…

-Ο περιβόητος Ευάγγελος Βενιζέλος, που άλλαξε το πρώην επίθετό του που ήταν Τούρκογλου. Και τώρα που ανακοίνωσε ο Παππάς για όλα αυτά τα διαστημικά, βγαίνει και φωνασκεί και από πάνω.

-Ιφτούνος, κυρ δάσκαλε, δεν είναι που δεν ήθελε να παραδώσει την θωρακισμένη BMW;

-Το μικρότερο κακό θυμήθηκες για δαύτον, κυρά Γιαννούλα. Τέλος πάντων, πήγαινε τώρα να μαζέψεις την Κανέλλα, γιατί την έχω ικανή όντως να οργανώσει διαστημική πύλη με τόσα UFO που υπάρχουν στην Ελλάδα.

-Ναι, θα πάω, αλλά πρώτα θέλω να σου ζητήσω μια χάρη κυρ δάσκαλε.

-Τι θέλεις, κυρά Γιαννούλα; γιατί σοβάρεψες απότομα;

-Να κυρ δάσκαλε, με το συμπάθειο κιόλας! Γίνεται να μου βγάλεις ένα ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ; Για να μπορώ να δηλώσω ότι είμαι Ελληνίδα φτωχή; Αλλιώς δεν δικαιούμαι τίποτα, είπε αυτή η υπουργός με τα γεμιστά! Υποχρεωτικά μόνο για τους Έλληνες…

(Φ. 187)

