Χωρίς τίτλο.jpg

«Documenta 14: Η κορυφαία έκθεση Σύγχρονης Τέχνης»

Πολλές φορές έχουμε πει ότι η κρίση που ζει η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, δεν είναι οικονομική! Πρόκειται για μία καταστροφική και εθνοκτόνα κρίση, ακριβώς επειδή δεν έχει να κάνει με το χρήμα, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί και να λυθεί ως ένα απλό πρόβλημα αριθμών, εάν το θέλουμε. Η βαθιά κρίση στην Πατρίδα μας είναι Ηθική, Κοινωνική, Πολιτιστική, Ιδεολογική, Πολιτική και Κρίση Εθνικής Ταυτότητας. Το μεγάλο μας πρόβλημα δεν είναι το ότι δεν έχουμε χρήματα. Αντίθετα. Το πρόβλημά μας είναι ότι είχαμε πολύ εύκολο, ψεύτικο, δανεικό, εικονικό χρήμα, που μας κατέστρεψε ψυχικά και πνευματικά. Χάσαμε, λόγω μιας ηλίθιας υπερκατανάλωσης, τις Αρχές και τις Αξίες μας, την Ποιότητα και το Νόημα της ζωής μας, τον ίδιο τον εαυτό μας. Έτσι γίναμε ευάλωτοι σαν χαρακτήρες, χειραγωγήσιμοι, εύκολη λεία στα χέρια αυτών που σκοπό τους είχαν να καταστρέψουν τον Ελληνισμό και να καταλάβουν αμαχητί και αναίμακτα την Πατρίδα μας. Τους τα δώσαμε όλα χωρίς ίχνος Άμυνας και Αντίστασης και μαζί μ’ αυτά και την Ψυχή μας, αφού η ανεκτικότητα που είχε καλλιεργηθεί ύπουλα και μεθοδικά από χρόνια πριν, απέδωσε τους καρπούς της. Τόση προπαγάνδα και πλύση εγκεφάλου μας έφερε στο άθλιο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα.

Προ ημερών κάποιοι βάνδαλοι κατέστρεψαν, μπροστά από το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, το άγαλμα της Αθηνάς! Στις Ειδήσεις των ΜΜΕ της διαπλοκής, πέρασε για λίγο και στα ψιλά γράμματα. Κάποιοι δεν ενοχλήθηκαν καθόλου, κάποιοι μοιρολατρικά το περίμεναν να συμβεί.  Έτσι κι αλλιώς σ’ όλη την Αθήνα, σ’ όλα τα πάρκα, δεν έχει μείνει τίποτα που να μην έχει την «υπογραφή» των βανδάλων «αντιεξουσιαστών». Πολιτισμός πλέον στην Ελλάδα δεν υπάρχει. Εμείς που είχαμε τον Μέγιστο Πολιτισμό της Ανθρωπότητας, το ανεπανάληπτο Αρχαίο Ελληνικό Πνεύμα, σήμερα όχι μόνο δεν παράγουμε Πολιτισμό, αλλά καταστρέφουμε κι αυτόν που βρήκαμε από τους Προγόνους μας. Ο Μηδενισμός της αθλιότητας και της βαρβαρότητας κυριαρχεί και είναι αποδεκτός από τον Ελληνικό Λαό με τόση απάθεια, που σου προκαλεί απελπισία.

Από την κεντρική Γερμανία, από το ομοσπονδιακό κρατίδιο Hessen (με πρωτεύουσά του το Wiesbaden) και την πόλη Kassel που βρίσκεται στο πιο βόρειο τμήμα του κρατιδίου, ήρθε τον Απρίλιο στην Αθήνα, η «Εκθεση Σύγχρονης Τέχνης, Documenta 14». Ο λαθροδήμαρχος Καμίνης μαζί με τον καλλιτεχνικό διευθυντή της έκθεσης, Adam Szymczyk, ανακοίνωσαν σε ποιους δημόσιους χώρους θα φιλοξενηθούν τα… «αριστουργήματα», με τα εκατοντάδες «έργα τέχνης» Ελλήνων και διεθνών «καλλιτεχνών», που συμμετέχουν στην έκθεση μέχρι τα μέσα Ιουλίου. Ο λαθροδήμαρχος τόνισε: «Η Αθήνα υποδέχεται την διεθνούς ακτινοβολίας εικαστική έκθεση που εγκαινιάζεται για πρώτη φορά στην Αθήνα, και πρόκειται για ένα συναρπαστικό δίκτυο καλλιτεχνικής έκφρασης, δημιουργικότητας και διαλόγου, με καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο, με θεματικές και ζητήματα που αφορούν διαφορετικές κοινωνικές ομάδες και μειονότητες, ηλικίες, κουλτούρες και εθνικότητες (!!!). Η Αθήνα θα γίνει ένα μεγάλο εικαστικό εργαστήρι. Μια γιορτή τέχνης και λόγου θα απλωθεί και θα αγκαλιάσει την πόλη». Ο δε καλλιτεχνικός διευθυντής ADAM SZYMCZYK, είπε ότι η «Documenta 14» ήρθε για να συνεργαστεί με ιδρύματα και ανθρώπους και τα εκθέματα θα παρουσιαστούν σε όλη την Αθήνα. Για το σκοπό αυτό δημιουργήθηκε και ένα δίγλωσσο φυλλάδιο για τα σημεία της έκθεσης, σε συνεργασία με 34 πολιτιστικούς φορείς της Αθήνας! Η προετοιμασία μάλιστα γι’ αυτό το «κελεπούρι» κράτησε 2,5 χρόνια και στα εγκαίνια, που διήρκεσαν 3 μέρες, παραβρέθηκε και ο Πρόεδρος της «Δημοκρατίας» Παυλόπουλος, ο οποίος έδωσε τα… συγχαρητήριά του στους διοργανωτές και… θαύμασε τα «εκθέματα»! Τόσο θερμή πια υποδοχή και ενδιαφέρον για τα εμετικά εκθέματα της… «παγκόσμιας κουλτούρας»! Θέλετε ένα παράδειγμα; Η εγκατάσταση σε 2 μέρη της performance του Ibrahim Mahama «Check Point Prosfygika», του 30χρονου «καλλιτέχνη» από την Γκάνα, που είναι λέει μία πράξη… «δημιουργίας και αποδόμησης» (going and undoing), όπου…ράβουνε και ξηλώνουνε λινάτσες στην Πλατεία Συντάγματος! Αυτό είναι «τέχνη», σύμφωνα με τον γερμανό «εισαγωγέα» και τον λαθροδήμαρχο, καθώς και με τους κομπλεξικούς πολιτικούς που δήθεν θαυμάζουν… άφωνοι τις «καλλιτεχνικές εκφράσεις και ανησυχίες» των λαθροεισβολέων στην Ευρώπη! Αυτός είναι ο νέος, μοντέρνος, σύγχρονος πολυπολιτισμός και η «τέχνη» του, όπου κάθε βάρβαρος μπορεί να εκθέτει την κάθε ασχήμια, κακογουστιά, ηλιθιότητα και τα πρωτόγονα ένστικτα που έχει μέσα του, τα οποία μας επιβάλλουν ως… «εικαστικά δρώμενα και πνευματικές δημιουργίες», ενώ πρόκειται για την οπισθοδόμηση του ανθρώπινου Πνεύματος και Πολιτισμού, στις έσχατες εποχές της αγριότητας. Ο Ελληνικός Πολιτισμός που βασιζόταν στο κάλλος, την αρμονία, την αισθητική και την τελειότητα, σήμερα «υποκλίνεται» μπροστά στην βαρβαρότητα, την δυσμορφία, τα τερατουργήματα και τις πνευματικές – ψυχικές ανωμαλίες του κάθε τυχάρπαστου. Βέβαια, η εξοικείωση σε παρόμοιες «καλλιτεχνικές δημιουργίες», έχει ξεκινήσει από παλιά, και το επίπεδο της αισθητικής μας έχει ήδη πληγεί βάναυσα από «έργα» Ελλήνων «καλλιτεχνών», τα οποία βρίσκονται διάσπαρτα σε διάφορα σημεία της Αθήνας και όχι μόνο. Μία «μοντέρνα» έκφραση τέχνης», βρίσκεται στην οδό Πατησίων μπροστά από το Αρχαιολογικό Μουσείο, όπου μία τριπλή «πιρούνα» από σίδερο παριστάνει, λέει, 3 «προμαχώνες»! Κάποιος φίλος όταν το είδε για πρώτη φορά, μου είπε: «Το ότι υπάρχει οικονομική κρίση το ξέρουμε, το ότι οι Έλληνες δεν έχουν να φάνε το ξέρουμε, ήταν όμως ανάγκη να βάλουμε τα πιρούνια στο «Μουσείο», ως ενθύμιο, λόγω της πείνας και της αχρησίας, για να βλέπουν όλοι οι τουρίστες την κατάντια μας;». Μετά έμαθε ότι πρόκειται για… «οχυρό»! Έτσι οι πάντες θα μπορούν να κάνουν την σύγκριση, για το ποιοι ήσαν κάποτε οι Έλληνες, βλέποντας τα μοναδικά Αριστουργήματα της Κλασικής Τέχνης εντός του Μουσείου και, ακριβώς απ’ έξω, την σημερινή Ελληνική «τέχνη»!

Να μην ξεχνάμε το τι συμβαίνει και με τις άλλες «μορφές τέχνης» που έχουμε υποστεί, όπως για παράδειγμα, ο «πίνακας» με το πέος μπροστά στον Σταυρό, «θεατρικές παραστάσεις» με τρομοκράτες και λικνιζόμενα πέη, ινδοαραβικές αηδίες, τουρκοαμανέδες και ραπ ήχους ζούγκλας ως «μουσικές και χορευτικές δημιουργίες», «ποίηση» του Κουράκη, «γραπτά» με τις χυδαιότητες του Ζουράρη, «βάψιμο» κτηρίων και «χρωματισμός» μαρμάρινων αγαλμάτων από «ανήσυχα παιδιά με αντισυμβατικό πνεύμα», «τοιχογραφίες» από αντιφά καλόπαιδα και η… «κεφάλα της αντίστασης» στο προαύλιο του Πολυτεχνείου!

Η απομάκρυνση των Ελλήνων από τις Ρίζες μας, που γίνεται με μεθοδικότητα, θα μας αφανίσει ως Έθνος, θα μας βυθίσει στο σκοτάδι της αμάθειας, του εξευτελισμού και της βαρβαρότητας. Ας ακούσουμε το κλάμα της Αθηνάς και των Καρυάτιδων, που μας βλέπουν να αυτοκαταστρεφόμαστε με την πολυπολιτισμική πανούκλα της «μοντέρνας τέχνης», και να ποδοπατάμε τον δικό μας Μεγαλειώδη και Αιώνιο Ελληνικό Πολιτισμό. Να θυμηθούμε από πού ερχόμαστε και ποια είναι η Φυλή μας, για να συνέλθουμε, αν δεν είναι ήδη αργά…

Π.Ε.Β.

(Φ. 200)

Advertisements