Χωρίς τίτλο.jpg

Κατά το τελευταίο δεκαήμερο τα θέματα του ΝΑΤΟ βρέθηκαν σε υψηλή θέση της δημοσιογραφίας. Τα ΜΜΕξαπατήσεως δεν παρουσίασαν την πραγματική διάσταση των γεγονότων και σε πολλές περιπτώσεις αναλώθηκαν σε μικρά πράγματα που παραπέμπουν σε τηλεοπτικά παιχνίδια και φανερώνουν την σοβαρότητα με την οποία βλέπουν το θέμα της Αμύνης. Στο παρόν άρθρο θα  αναπτύξουμε κάποια πράγματα με χρονολογική σειρά, από την δική μας πλευρά, την εθνική.

Στις 17 Μαΐου 2017 ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ Jens Stoltenberg έγραψε στο Tweeter1: «Οι οπουδήποτε ΛΟΑΤ (LGBT2) δικαιούνται αξιοπρέπεια, ένταξη και ελευθερία από φόβο. Η διαφορετικότητα κάνει τις ανοιχτές μας κοινωνίες [our open societies] ισχυρότερες και ασφαλέστερες.»

Την ίδια ημέρα το ΝΑΤΟ με αφορμή την Επίσημη Ημέρα κατά της Ομοφοβίας, κοινοποίησε τις ανωτέρω φράσεις και συμπλήρωσε: «Το ΝΑΤΟ ήταν ο παγκόσμιος ηγέτης στην αναγνώριση του γάμου ατόμων του ιδίου φύλου. Επέκτεινε τα ίσα συζυγικά οφέλη στα ζευγάρια ιδίου φύλου από τον Ιούλιο του 2002, όταν μόνο μία χώρα -η Ολλανδία- αναγνώριζε τον γάμο ατόμων ομοίου φύλου. Η πολιτική της Οργάνωσης απαγορεύει αυστηρά τις διακρίσεις με βάση τον σεξουαλικό προσανατολισμό, καθώς και το φύλο, την φυλή ή την εθνική καταγωγή, την θρησκεία, την εθνικότητα, την αναπηρία ή την ηλικία.»

Με την μέθοδο της μισής αλήθειας, το ΝΑΤΟ υποστηρίζει τις απόψεις του επικυρίαρχου, παρουσιάζοντας την φυσική διαφορετικότητα (άνδρες και γυναίκες) σε υπαλλήλους με υποστηρικτικά του κείμενα, αντί αυτής της πραγματικότητος.

Δεν γνωρίζουμε ποιος εκ των δύο (ο γενικός γραμματέας ή ο Οργανισμός) επέβαλε την άποψή του στον άλλον, όμως κατανοούμε τον ρόλο των ..ανοικτών κοινωνιών που χρηματοδοτούν τις ΜΚΟ στην χώρα μας και την προέλευση της νέας νομοθεσίας, που βάλλει κατά της προσωπικότητας, της οικογενείας και του έθνους.

Η νατοϊκή «υπερηφάνεια»

Στο πλαίσιο αυτό οργανώνεται το Athens Pride3, στην πλατεία Συντάγματος, στις 10 Ιουνίου, με την στήριξη 29 πρεσβειών μέχρι σήμερα (υποθέτουμε ότι πρόκειται για τις 28 νατοϊκές, συν του Μαυροβουνίου που είναι υπό ένταξη), καθώς και το απαράδεκτο σύμβολο που χρησιμοποιείται. Αλλά και στον δήμο Θεσσαλονίκης μάθαμε ότι θα παρακολουθήσουμε το Thessaloniki Pride4, στις 17 Ιουνίου, μετά από παραχώρηση του δήμου και χορηγίες που πρέπει να εξετάσουμε καλύτερα. Το θηρίο δεν φέρει προσωπείο και συνασπίζει τους ομοίους του. Θα δούμε άραγε στις πορείες και νατοϊκές σημαίες;

Στις 25 Μαΐου ακολούθησε νέα νατοϊκή ανακοίνωση5 με αφορμή την «βαρβαρική» επίθεση στο Manchester, η οποία καταλήγει με την φράση για πρόσκληση σε ενότητα στον πόλεμο της τρομοκρατίας και την άμυνα των – τυποποιημένων πλέον – «ανοικτών μας κοινωνιών».

Ας μας επιτραπεί να υπενθυμίσουμε ότι η λέξη βάρβαρος-ική είναι ελληνική και δηλώνει το μη ελληνικό στην καταγωγή, με ανάλογη ομιλία – συμπεριφορά και ενέχει κίνδυνο διωγμών για τον συντάκτη-τρια από την νέα νομοθεσία. Ομοίως υπενθυμίζεται ότι η δράση του ΝΑΤΟ – παρά το μεγάλο μέγεθός του – δεν έχει αποτρέψει καμμία από τις εν λόγω επιθέσεις. Σε κάθε εθνικιστή, η διεθνιστική τρομοκρατία στην Ευρώπη παρομοιάζεται με την τρομοκρατία της αριστεράς στην Ελλάδα.

Επιστρέφουμε στα της συνόδου. «Δικαιότερη κατανομή των βαρών και καταπολέμηση της τρομοκρατίας» αποφάσισαν οι ηγέτες του ΝΑΤΟ, όπως μαθαίνουμε από πλήθος ανακοινώσεων και ειδήσεων σε όλα τα ΜΜΕ, από τις 25 Μαΐου και μετά. Παράλληλα η λαθρομετανάστευση και η Ρωσία λαμβάνουν δευτερεύουσας σημασίας θέση.

Τα οικονομικά οφέλη του ΝΑΤΟ

Όσον αφορά στο οικονομικό θέμα της ισοκατανομής των εξόδων, λογικό φαίνεται καταρχήν, όμως κινείται σε εσφαλμένο προσανατολισμό. Ο στόχος του 2 % είναι εφικτός και ταυτόχρονα καθίσταται πλασματικός. Το τυποποιημένο νατοϊκά πολεμικό υλικό κατασκευάζεται από συγκεκριμένες χώρες, που επωφελούνται από τις υπόλοιπες που αγοράζουν εξάγοντας συνάλλαγμα, προερχόμενο μάλιστα από δανεικά, των οποίων την βιωσιμότητα επιδιώκει ο επικυρίαρχος, προκειμένου να καθορίζουν τον προμηθευτή.

Η υπεροψία των ισχυρών είναι προφανής και δεν πηγάζει μόνον από την οικονομική και την τεχνολογική υπεροχή. Οι εξαγωγές του ΝΑΤΟ, που ως γνωστόν απαρτίζεται κυρίως από χριστιανικά κράτη, πλέον προσανατολίζονται σε πλούσιες χώρες εκτός συμμαχίας (αραβικές και μουσουλμανικές). Λυπούμαστε για την νέα αντιχριστιανική τρομοκρατική επίθεση στην νότια Αίγυπτο στις 26 Μαΐου, και δεν κατανοούμε τον λόγο που δεν είδαμε νατοϊκή ανακοίνωση συμπαράστασης ή συλλυπητηρίων για τα θύματα της χριστιανικής μειονότητος.

ΝΑΤΟ και Τρομοκρατία

Το πρόβλημα με το ΝΑΤΟ είναι ότι δεν αντιλαμβάνεται, ή δεν επιθυμεί να αντιληφθεί, ότι η καταπολέμηση της τρομοκρατίας είναι αστυνομικό και όχι στρατιωτικό θέμα. Η ιδιαιτερότητα αυτή οφείλεται στην εμπλοκή «αμάχων» των ανοικτών κοινωνιών τους. Μέχρι την σύλληψη του τρομοκράτη (οπότε και καθίσταται μαχητής-τρομοκράτης), θεωρείται και αυτός νομικά-τυπικά άμαχος, όπως άμαχοι είναι και οι στόχοι του (και για τον λόγο αυτό είναι άνανδρος). Το περιβάλλον όπου επιχειρούν οι τρομοκράτες είναι αστυνομικό, οι  πόλεις, και όχι κάποια εμπόλεμη ζώνη. Οι παράπλευρες απώλειες σε μία τέτοια επιχείρηση θα είναι πολλές και μη αποδεκτές από την κοινή γνώμη. Μοναδική λύση αποτελεί η απομάκρυνση των, δυνάμει και πιθανόν, τρομοκρατών μουσουλμάνων από τα εδάφη και η επιστροφή τους στο φυσικό τους περιβάλλον. Έχει αποδειχθεί ότι η κύρια συνιστώσα της τρομοκρατίας είναι τα θρησκευτικά κίνητρα των δραστών και επιδίωξή τους η κατάληψη των χωρών με διαφορετικά μέσα από αυτά του παρελθόντος. Αυτό δεν επιθυμούν να κατανοήσουν οι οπαδοί των «ανοικτών κοινωνιών» και συνόρων. Αυτό θα καταστρέψει τις ευρωπαϊκές κοινωνίες. Η στοχοποίηση των τρομοκρατών με τα στρατιωτικά μέσα, που διαθέτει το ΝΑΤΟ, δεν είναι δυνατή υπό το πρίσμα των μηδενικών απωλειών σε άμαχους και φίλιους.

Η τάξις προϋποθέτει ύπαρξη ομοίων, συνεπώς ομοιότητα ενεργειών, συμμετρία κοινωνίας – λαού, κοινές αρχές – ήθη. Προϋποθέτει ομόνοια, ομογνωμία αρχόντων και αρχομένων για το πώς πρέπει να εξουσιάζουν και να εξουσιάζονται. Η ανάμιξη, αντιθέτως, δημιουργεί συγκρούσεις και εναντιότητα, φυσική θα την χαρακτηρίζαμε, η οποία οφείλεται στην διαφορά του είδους.

Η συμμαχία αφορά τον πόλεμο (σύγκρουση) και όχι την ειρήνη (πολιτισμό). Σε πόλεμο θα οδηγήσει αυτή η συμμαχία και ελπίζουμε να μην είναι μεταξύ των λευκών εθνών για ακόμη μία φορά.

Β. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

(Φ. 203)

Advertisements