Χωρίς τίτλο

-Καλημέρα κυρ δάσκαλε και καλό μήνα να έχουμε.

-Καλημέρα κυρά Γιαννούλα! Επίσης. Πού είναι το υπόλοιπο σωματείο της ρούγας; Γιατί μόνη σου;

-Θα έρθουν όπου να ΄ναι. Έχουν ακόμη τις δουλειές του σπιτιού να τελέψουν. Μπήκε και το καλοκαίρι και θα έχουμε πιο πολλές δουλειές με τα χωράφια από εδώ και πέρα.

-Ναι, έχεις δίκιο. Σίγουρα θα ετοιμάζεσαι και για την άφιξη των εγγονιών σου.

-Νωρίς είναι ακόμη, κάτσε να κλείσουν τα σχολεία.

-Εσύ κυρ δάσκαλε έμαθα θα κατέβεις στην πόλη για μερικές μέρες.

-Ναι! Εχω κάτι σοβαρές δουλειές και για να μην ανεβοκατεβαίνω, θα καθίσω στην πόλη.

-Να προσέχεις, κυρ δάσκαλε, μην σε κλέψουν. Είδες τι λένε συνέχεια στις ειδήσεις.

-Τι να μου κλέψουν κυρά Γιαννούλα; Μου έχει απομείνει και κάτι πια; Την σύνταξη μου την έχει κλέψει το κράτος, την ελευθερία σκέψης και κρίσης η Τρόικα. Μας έχουν κάνει να παραμιλάμε. Φόροι, φόροι, μέτρα, νέα μέτρα και πάει λέγοντας. Αυτή η ρημάδα η αξιολόγηση δεν θα γίνει ποτέ από ό,τι το πάνε το θέμα. Μια μεγάλη παγίδα των ξένων για τον ελληνικό λαό. Μας φόρτωσαν μνημόνια μέχρι το 2060! Να σκεφτείς, προχθές που έβλεπα την κηδεία του Μητσοτάκη, μου πέρασαν από το μυαλό μου άσχημες ιδέες.

-Σαν τι, κυρ δάσκαλε;

-Να, πρώτη φορά ήταν μαζεμένοι όλοι οι πολιτικοί απατεώνες σε ένα μέρος. Όλοι αυτοί που έχουν κατακλέψει τον κοσμάκη. Να τους πιάσεις όλους μαζί… Θεέ μου συγχώρα με!..   Από την άλλη, η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο. Όλοι αυτοί που τον έβριζαν, τον πολεμούσαν με νύχια και με δόντια, τον έριξαν από την κυβέρνηση, όλοι αυτοί ήταν εκεί σαν τεθλιμμένες χήρες και καλά. Ακόμη και το ανθρωπάριο ο Λεβέντης που επί χρόνια έβγαινε στην τηλεόραση και έλεγε να πάθει καρκίνο ο Μητσοτάκης και να πεθάνει, ήταν εκεί. Εκείνος που πήγε να μείνει στον τόπο από το πολύ κλάμα, ήταν ο τέως βασιλιάς. Μάλιστα! Το ακούς κυρά Γιαννούλα; Μια παρωδία ήταν. Και κανένας από όλους αυτούς δεν έχει παραβρεθεί σε κηδεία κάποιου παλλικαριού που έδωσε την ζωή του για την πατρίδα. Τώρα θα μου πεις, καλύτερα! Τι δουλειά θα είχαν αυτά τα πολιτικά σκουπίδια να παραστούν σε τέτοιες κηδείες; Θα ήταν προσβολή στους νεκρούς…

(Φ. 203)

