-Ιερεμία, τι κάνεις πάλι εκεί καθισμένος στα ερείπια από το κοτέτσι;

-Χτίζω…

-Δεν χτίζεις, ράβεις! Οι άνθρωποι χτίζουν με τούβλα σαν αυτό που έχεις για κεφάλι, άντε και με τσιμεντόλιθους και όχι με καραβόπανα και πατσαβούρες… Και εκεί που κάθεσαι βρε, είναι γεμάτο κοτόψειρες. Θα γεμίσεις από δαύτες και θα μου τις φέρεις στο σπίτι.

-Και όμως, εγώ ράβω γιατί χτίζω.

-Μωρέ θα με τρελάνεις. Μίλα τι κάνεις πάλι εκεί, τρελάκια.

-Σου είπα… Χτίζω μασταμπά!

-Τι χτίζεις;

-Μασταμπά, βρε μάνα. Τσαντίρι. Γιούρτι. Πώς αλλιώς θέλεις, δηλαδή, να σου το πω;

-Να μου το πεις Ελληνικά, βρε άχρηστε. Άκου μασταμπά. Άκου γιούρτι! Μογγόλος είσαι μωρέ; Και τι να το κάνεις το τσαντίρι, Ιερεμία;

-Το τσαντίρι μάνα είναι λεφτά…!

-Το τσαντίρι που φτιάχνεις με τις κουρελούδες και τις πατσαβούρες είναι λεφτά; Τι άλλο θα ακούσω Χριστέ μου από αυτό το παιδί; Δώσε μου δύναμη να αντέξω!

-Και όμως το τσαντίρι είναι λεφτά. Και θα σου πω γιατί είναι λεφτά. Δεν μου λες μάνα, μήπως είδες τι έγινε στο Μενίδι; Σκοτώσανε οι γύφτοι ένα παιδάκι και αντί να τους βουτήξουνε και να τους πατήσουνε κάτω, τους ανταμείψανε για την δολοφονία.

-Μήπως μπορείς να γίνεις πιο σαφής γιατί μου φαίνεται ότι πάλι θα με φλομώσεις στην μπούρδα.

-Θα γίνω. Ποιοι είναι αυτοί που μας έχουν τρελάνει στην κλεψιά; Οι γύφτοι. Μέχρι και την υδρορροή μας ξηλώσανε, για να πουλήσουνε το μέταλλο.

-Καταρχήν να μην τους λες γύφτους. Δεν είναι σωστό. Να τους λες ρομά. Και ναι, αυτοί είναι.

-Μπούρδες ρομά και βρωμά. Εγώ 40 χρόνια γύφτους τους ξέρω. Και δεν θα τους βαφτίσω τώρα αλλιώς. Κατάλαβες;

-Καλά. Για συνέχισε όμως για να δω τι θα μου ξεφουρνίσεις πάλι.

-Λοιπόν, σκοτώσανε οι γύφτοι το παιδάκι, βγαίνει μετά ο υπουργός και λέει… «μια στραβή ήτανε βρε αδερφέ…». Κατάλαβες μάνα. Άμα σκοτώνουνε οι γύφτοι είναι «στραβή». Άμα φάει κανένας χριστιανός τον διαρρήκτη που μπήκε να τον γδύσει και ίσως και να τον σκοτώσει, τότε είναι δολοφονία. Αντί λοιπόν να μπουκάρουνε στα Λιόσια και στο Ζαφείρι και να τους μπουζουριάσουνε για τον δολοφονία και τα ναρκωτικά που πουλάνε, αντί να τους πάρουνε τα καλάζνικοφ και τα μπαζούκας, τους προσφέρανε και άλλα επιδόματα. Σωστά;

-Σωστά. Αλλά τι σχέση έχουν όλα αυτά με αυτό που κάνεις εσύ τώρα;

-Θα σου πω. Άσε με πρώτα να τελειώσω το σκεπτικό μου. Εγώ μάνα πριν κάνω κάτι και πριν μιλήσω, πρώτα στοχάζομαι! Το φιλοσοφώ…!

-Εσύ… το φιλοσοφείς; Θα σου έλεγα τι κάνεις, αλλά τέλος πάντων. Για συνέχισε όμως γιατί έχω αρχίσει πάλι και χάνω την υπομονή μου…

-Άκου λοιπόν. Θα μπαίνουν οι γύφτοι και χωρίς εξετάσεις στις ανώτερες σχολές για να επεκτείνουν  και εκεί τις «αριστοκρατικές» δραστηριότητες τους. Θα τους πάρουνε λέει και χωρίς εξετάσεις στην αστυνομία για να ενταχθούνε στην κοινωνία! Κατάλαβες; Θα βάλουνε τους λύκους να φυλάνε τα πρόβατα! Δε μου λες μάνα… Γύφτο στην εφορία έχεις δει ποτέ;

-Για να σου πω την αλήθεια… όχι.

-Μάλιστα. Σημείωνε λοιπόν. Επιδόματα παίρνουν. Εφορία δεν πληρώνουν. Ασυλία έχουν. Άβατο έχουν. Αστυνομία ούτε απ’ έξω δεν περνάει. Όπλα έχουνε. Πρέζα πουλάνε. Κόκα πουλάνε. Για χασίσι δε το συζητάμε. Άστα… Στις σχολές θα μπαίνουν χωρίς εξετάσεις. Στην αστυνομία επίσης. Και θα σου πω και γιατί τα κάνουνε τα τζιμάνια του ΣΥΡΙΖΑ όλα αυτά…

-Γιατί τα κάνουνε όλα αυτά;

-Γιατί όταν θα γίνουνε εκλογές, όποτε γίνουνε, δεν θα βρούνε μέσα στις κάλπες ούτε τις ψήφους τους. Είπανε λοιπόν. Θα τσιμπήσουμε 150.000 χιλιάδες ψήφους από τους γύφτους. Τόσοι είναι σε όλη την Ελλάδα. Θα τσιμπήσουμε και άλλες 400-500 χιλιάδες από τους γκέι. Θα ελληνοποιήσουμε και καμιά 300 χιλιάδες μουσουλμάνια, νάτο το ένα εκατομμύριο ψήφοι! Αν βάλεις και τους διορισμένους, τα κομματόσκυλα, τους τουρκόφρονες, τους πράκτορες, τους προδότες, τους ανθέλληνες, τους συμπλεγματικούς, τους ανώμαλους και τους λοιπούς ελληνόφωνους «κουρσάρους» νάτο μάνα το ενάμιση εκατομμύριο ψήφοι. Και άντε μετά εσύ κόπανε Έλληνα να πιείς το φραπέ σου και να μην πας να ψηφήσεις… Κυβέρνηση θα βγει πάλι ο ΣΥΡΙΖΑ!

-Να σου πω… Έτσι που μου τα λες παιδάκι μου, δεν έχεις και πολύ άδικο.

-Φυσικά δεν έχω άδικο. Σου το είπα μάνα μου. Εγώ στοχάζομαι, όχι αστεία! Και να σου πω και κάτι άλλο. Ξέρεις πώς το βλέπουνε τα «τσακάλια» μας στην κυβέρνηση;

-Πώς το βλέπουν;

-Σου λένε… Να κάνουμε τους γύφτους ανθρώπους… δεν υπάρχει περίπτωση. Αυτοί 200 χρόνια τώρα ίδιοι είναι. Σπίτια τους δώσαμε, μέσα στα τσαντίρια που στήνουνε στις αυλές μένανε αυτοί. Επομένως τι θα κάνουμε; Το πιο εύκολο. Θα κάνουμε όλους τους υπόλοιπους γύφτους!!! Θα τους πάρουμε τις περιουσίες, θα τους πάρουμε τα σπίτια, θα τους πάρουμε και τον αέρα που αναπνέουνε και όσοι ζήσουνε, αν ζήσουνε, θα γίνουνε γύφτοι. Και μάλιστα γύφτοι χωρίς επιδόματα και προνόμια! Για αυτό λοιπόν και εγώ μάνα θα γίνω και επισήμως γύφτος!!!

-Τι θα γίνεις λέει;

-Γύφτος θα γίνω,  μάνα. Γύφτος. Θα γίνω κανονικός γύφτος και θα πάρω και τα προνόμια! Όχι δηλαδή πραγματικός γύφτος, αλλά θα μοιάζω εντελώς γύφτος. Τσαντίρι θα φτιάξω και θα το στήσω εδώ. Θα φορέσεις και εσύ μια φούστα που θα σου φτάνει μέχρι τον λαιμό. Θα πάψουμε να πλενόμαστε. Θα βάψουμε λίγο και τα μούτρα μας και… να! Γίναμε γύφτοι!!! Θα πάρω και το τρίκυκλο του Μήτσου και θα το φορτώσω καρπούζα.

-Καρπούζια θέλεις να πεις.

-Όχι βρε μάνα. Καρπούζα θέλω να πω. Είπαμε, γύφτος θα είμαι. Δεν θα είμαι πια ο Ιερεμίας. Θα είμαι ο Σαμάλ! Και εσύ θα είσαι η Ζαχραέ! Θα είμαστε τουρκόγυφτοι! Ακόμα καλύτερα δηλαδή. Θα είμαστε και ευπαθείς… και κατατρεγμένοι!!!

-Τι θα είμαστε;

-Ευπαθείς και κατατρεγμένοι. Καλά, βρε μάνα. Δεν ακούς τίποτα; Δεν μαθαίνεις τίποτα; Ούτε αστυνομία θα τολμά να μας αγγίξει, ούτε κανείς. Ό,τι γουστάρουμε θα κάνουμε. Και αν μας κολλήσει και κάποιος, τον καταγγέλλουμε για ρατσισμό και καθαρίσαμε!

-Τι λες βρε παιδάκι μου… Γίνονται αυτά; Δεν είναι σωστά πράγματα αυτά. Είναι αίσχος. Είναι ντροπή. Δεν τα μπορώ εγώ αυτά. Τι θα πουν οι φίλοι; Η Τζαμπατζίδου γύφτισα; Τι θα πουν οι γείτονες; Τι θα πούνε οι γνωστοί; Α πα πα… δεν γίνονται αυτά Ιερεμία. Δεν γίνονται.

-Ξέρεις μάνα πόσα θα καθαρίζουμε τον μήνα; Πάνω από καμία 1000άρα για πλάκα. Και πού είσαι… Τέρμα και η εφορία. Ούτε απ’ έξω δεν θα περνάμε και κανένας δεν θα μας ψάξει ποτέ! Και το σπίτι θα σώσουμε… και εμείς… ζωή και κότα…!!!

-Δεν μου λες παιδάκι μου. Μήπως θέλεις και αυτά τα ωραία τα κιλίμια που έχω στην αποθήκη για να τα βάλεις μέσα στο τσαντίρι; Μια χαρά θα πηγαίνουνε!

ΙΕΡΕΜΙΑΣ

(Φ. 207)

