Χωρίς τίτλο

-Τέλος πάντων κορίτσια, όπως το θέσατε, θα συμφωνήσω μαζί σας. Όντως οι πολιτικοί είναι υπεύθυνοι για τους νεκρούς τα τελευταία χρόνια. Και ναι με τους γύφτους, όπως τους αποκαλείτε, δεν θα γίνει απολύτως τίποτα. Εδώ πήρε απόφαση η κυβέρνηση να περνάνε χωρίς εξετάσεις στα ΑΕΙ και στην Αστυνομία. Δηλαδή πάλι δημιουργείται ηθελημένα ένας ρατσισμός εναντίον των Ελλήνων. Φτύνεις αίμα για να μεγαλώσεις τα παιδιά σου, να γίνουν σωστοί πολίτες με αρχές και ήθος, τα στέλνεις να σπουδάσουν με κόπους και θυσίες, και έρχονται οι διάφοροι πολιτικάντηδες και τα γκρεμίζουν όλα. Δωρεάν σε όλα οι ρομά. Και επιβραβεύονται για την δολοφονία του μικρού Μάριου. Επιβραβεύονται για τις διάφορες ληστείες και παρανομίες. Επιβραβεύονται για την πώληση των ναρκωτικών και παράνομη χρήση όπλων. Με μια απλή απόφαση της αριστερής κυβέρνησης μπορούν να γίνονται αστυνομικοί χωρίς εξετάσεις. Οι λύκοι να φυλάνε τα πρόβατα! Θεέ μου σε τι εποχές ζούμε! Ισοπέδωση των πάντων. Αμ! το παρακάτω που θα σας πω;

-Για ρίχ’ το κυρ πάρεδρε τώρα που πήρες φόρα. Είδες τι κάνει η αγανάκτηση; Για αυτό φωνάζουμε τόσον καιρό, αλλά ποιος ακούει;

-Που λέτε κορίτσια, προχθές με πήρε τηλέφωνο η κόρη μου για να κανονίσουμε πότε θα έρθουν οικογενειακά στο χωριό για τις καλοκαιρινές διακοπές. Να δω και τα εγγόνια μου, μου έχουν λείψει. Και ανάμεσα στην συζήτηση που κάναμε, μου λέει μεταξύ σοβαρού κι αστείου ότι όταν πάνε στην θάλασσα για μπάνιο με τα παιδιά και τον γαμπρό μου, οι περισσότεροι τους κοιτάνε παράξενα. Βλέπεις σχεδόν όλοι είναι γκέι, ενώ οι δικοί μου μια κανονική οικογένεια. Μέχρι τώρα όμως! Γιατί σε λίγο καιρό οι νορμάλ άνθρωποι θα είμαστε μειονότητα και περιθωριακοί. Εκεί φτάσαμε! Τα Σόδομα και τα Γόμορα ωχριούν μπροστά στην Ελλάδα της τωρινής εποχής.

-Να ξέρεις κυρ πάρεδρε ότι πολλές φορές είμαι χαρούμενη για αυτά που έζησα μέχρι τώρα και ας είχε η ζωή μου πολέμους, πείνα, κατοχή, ξεριζωμούς και στεναχώριες. Θα μου πείτε τώρα, τι λες βρε Γιαννούλα; Και όμως, βλέποντας αυτά που έρχονται, ναι, είμαι ευτυχισμένη. Θα την πληρώσουν τα παιδιά μας και τα εγγόνια, αλλά κάποια στιγμή θα ξαναγίνουν πάλι όλα καλά και σωστά για την κοινωνία και την πατρίδα μας. Οι πιο παλιοί λέγανε ότι το βρώμικο και ξεραμένο αίμα πρέπει να φεύγει. Ελπίζω εκτός της υπομονής να υπάρχει και η θέληση.

-Και πάλι σωστά τα λες  κυρά Γιαννούλα. Η ώρα πέρασε όμως και πρέπει να ροβολήσω κατά τον στάβλο, να σαμαρώσω τον γάιδαρο για την αποκομιδή των σκουπιδιών του χωριού…

(Φ. 207)

 

 

 

