Το όνομα του «επενδυτή» Τζορτζ Σόρος και του ιδρύματός του «Ανοιχτή Κοινωνία» είναι συνώνυμα της Νέας Τάξης Πραγμάτων και των διεργασιών εις βάρος των Εθνών υπέρ των σκιωδών διεθνιστικών οικονομικών συμφερόντων. Ένα νέο βιβλίο το οποίο εκδόθηκε αυτές τις μέρες, ερευνά τις πηγές της υπόθεσης Σόρος, συγκεντρώνοντας και παρουσιάζοντας στο ελληνικό κοινό τα έγγραφα που αποδεικνύουν τον ρόλο τους.

Δημοσιεύουμε σήμερα αποσπάσματα από το κεφάλαιο «Γιατί μισούν τον Εθνικισμό» ώστε να αντιληφθεί ο αναγνώστης τις ιδεολογικές διεργασίες πίσω από τις φιλανθρωπικές προσόψεις και τις οικονομικές πύλες της επελαύνουσας Νέας Τάξης.

«Στα απόρρητα έγγραφα του Open Society Foundation, -αλλά γίνεται έκδηλο και στην θεωρητική τοποθέτηση της «Ανοιχτής Κοινωνίας»-, ότι ένα από τα πάγια αιτήματα και σκοπούμενο των ταγών της παγκοσμιοποίησης είναι η αντιμετώπιση των Εθνικιστών ή – στην δική τους ορολογία – των «ξενόφοβων» και «ρατσιστικών» φωνών.

Αυτό το αίτημα δεν αποτυπώνεται μόνο σε σκονισμένους τόμους βιβλίων ή στα απόρρητα έγγραφα ενός και μόνο πλουτοκρατικού ιδρύματος. Είναι η μόνιμη επωδός πολλών ομιλιών από σύγχρονους πολιτικούς ταγούς. Ακούστηκε στην ομιλία του τ. Προέδρου των ΗΠΑ, Barack Obama, στην Ελλάδα . Έχει πολλάκις ακουστεί από την Merkel  και τους υπόλοιπους ενορχηστρωτές της μνημονιακής πολιτικής και των «ανοιχτών συνόρων» στην Ελλάδα. Έχει, τέλος, ακουστεί και από τους τελευταίους, μνημονιακούς πολιτικούς της χώρας όπως ο Σαμαράς , ο Τσίπρας  και άλλοι. Και δεν είναι μόνο οι δηλώσεις ή τα γραπτά. Είναι πολύ περισσότερο η πρακτική που εκδηλώθηκε με τις πολιτικές διώξεις εναντίον του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος, με την δολοφονία των αδερφών μας την 1η Νοεμβρίου 2013, τον συνεχόμενο αποκλεισμό από τα ΜΜΕ, τη λάσπη και την συκοφαντία.

Γιατί, όμως, τόσο μίσος για τον Εθνικισμό από τους ταγούς της παγκοσμιοποίησης; Στην κατά Popper ανάλυση των αρχών της σπαρτιατικής πολιτικής υιοθετείται ένα σύνολο έξι σημείων, τα οποία θα χρησιμοποιήσουμε με την δέουσα προσοχή και αντί – ανάλυση:

  1. Προστασία του ανεσταλμένου φυλετισμού: αποκλείστε όλες τις ξένες επιδράσεις που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο την ακαμψία των φυλετικών ταμπού.

Ο λόγος δεν γίνεται φυσικά μόνο για τις εικόνες που όλοι οι Έλληνες βλέπουνε στα hot spot, αλλά και το γεγονός ότι προωθείται μία παγκόσμια «pop» κουλτούρα, προκειμένου να αντικαταστήσει τις λαϊκές παραδόσεις, τα ήθη και τα έθιμα. Η φυλετική αλλοίωση είναι δευτερογενής, αφού στην πραγματικότητα έρχεται αμέσως μετά την πολιτισμική ισοπέδωση. Καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι μιλάμε σήμερα για την φυλετική αλλοίωση και εισβολή, ενώ το θέμα της πολιτισμικής εισβολής ήταν θέμα συζήτησης ακόμα και στα τέλη του 19ου Αιώνα .

  1. Αντιανθρωπιστική αρχή: αποκλείστε, ιδιαίτερα, όλες τις ιδεολογίες ισότητας, δημοκρατίας και ατομικισμού

(…) Το πρόβλημα, λοιπόν, που έχουν οι ταγοί της παγκοσμιοποιήσεως με την σπαρτιατική πολιτική και κατ’ επέκταση με την Εθνικιστική πολιτική είναι ότι δεν εμπεριέχει εντός της τα σπέρματα της καταστροφής, δηλαδή τον εθνοκτόνο «ταξικό αγώνα», αλλά αντιθέτως πρεσβεύει την συνεργασία των τάξεων, οι οποίες δεν μετριούνται, ούτε διαχωρίζονται από το χρήμα, αλλά από την αρετή, τις ικανότητες και την κλίση του καθενός προς συγκεκριμένες ασχολίες. (…)

  1. Αυτάρκεια: να μην εξαρτάστε από το εμπόριο

(…)Η οικονομική πολιτική της σύγχρονης Ευρωπαϊκής Ενώσεως και του διεθνούς εμπορίου προστάζει έκαστο έθνος να προβαίνει στην υπερπαραγωγή των ειδών που μπορεί να παρασκευάσει στο ελάχιστο κόστος, να τα εξάγει και αντιστοίχως να εισάγει τα υπόλοιπα είδη.

Θυμόμαστε όλοι τα προεόρτια της εισόδου της χώρας μας στη ζώνη του ευρώ όταν αποψιλώθηκε η βιομηχανία, οι σοδιές των αγροτών οδηγήθηκαν στις χωματερές και η χώρα μετατράπηκε σε μία απέραντη μονοκαλλιέργεια, που επιπλέον παρέχει υπηρεσίες και τουρισμό.

Βεβαίως αυτές οι υποχωρήσεις από την αυτάρκεια γίνανε μονομερώς από την χώρα μας προκειμένου να εξυπηρετηθούν οικονομικά οι μεγάλες δυνάμεις της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, γεγονός που εν τέλει οδήγησε στην παρατεταμένη οικονομική κρίση, την εποπτεία, το ξεπούλημα της χώρας και την φτωχοποίηση του Ελληνικού Λαού.(…)

Επιπλέον των παραπάνω απλοϊκών σκέψεων περί οικονομικών αποκλεισμών, αξίζει να θυμίσουμε ότι όπως είχε δειχθεί αλλού  οι ανοιχτές οικονομίες είναι υποκείμενα του οικονομικού πολέμου και η κατάληξή τους είναι η αδρανοποίηση ή όπως το θέτει ο Popper η «κατάλυση της πολιτικής δύναμης ενός κράτους» .(…)

Αξίζει να σημειωθεί, για λόγους αποκάλυψης της εχθρικής προπαγάνδας, ότι οι πρακτικές τις οποίες υπονοεί ο Popper και εφαρμόζονται από το ΔΝΤ και τους νεοφιλελεύθερους είναι στην ουσία εναντίον των εμπόρων, παρά το γεγονός ότι γίνονται δήθεν προς χάριν τους. Στην πραγματικότητα, γεγονός που έχουμε βιώσει στον καιρό του μνημονίου, η κατάληξη του ελεύθερου εμπορίου και του αχαλίνωτου καπιταλισμού έχει ως μόνους κερδισμένους τις πολυεθνικές, ενώ ο μικρομεσαίος έμπορος απλώς εκτοπίζεται από τον ανταγωνισμό. Σε πλήρη αντίθεση το προστατευτικό οικονομικό πρόγραμμα των Εθνικιστών βεβαιώνει την επιβίωση του μικρομεσαίου εμπόρου, αλλά είναι άκρως εχθρικό για τις πολυεθνικές.

  1. Αντιδιεθνισμός ή παρτικουλαρισμός [πνεύμα ιδιαιτερότητας]: Κρατήστε τη διαφοροποίησή ανάμεσα στη δική σας φυλή και όλες τις άλλες? μην αναμειγνύεσθε με κατώτερους

Παρά την προπαγανδιστική χρήση του επιθέτου «κατώτερους» έτσι ώστε να «χρωματιστεί» δεόντως η εν λόγω θέση της σπαρτιατικής πολιτικής και να προτρέψει τον αναγνώστη του να την απορρίψει, στην πραγματικότητα η άρνησή της είναι ο ρατσισμός.

(…)Το σκοπούμενο πίσω από αυτή την προτροπή για φυλετική επιμειξία στο σημείο της εξαφανίσεως των ανθρώπινων φυλών είναι διπλό. (…)Από τη μία μεριά, λοιπόν, θα εξαλειφθούν οι συνεκτικοί δεσμοί στην κοινωνία, οι οποίοι επάγονται από την φυλή – οικογένεια, με αποτέλεσμα η «ευρασιατική-νεγροειδής φυλή του μέλλοντος» να καταστεί έρμαιο  των επικυρίαρχων. Από την άλλη μεριά, αυτός είναι ο συνιστώμενος από τους παγκοσμιοποιητές δρόμος για την αντιμετώπιση της «Ακροδεξιάς» , του Εθνικισμού για να χρησιμοποιήσουμε την πρέπουσα ορολογία, την μόνη πολιτική δύναμη που το σύστημα αντιμάχεται εμπράκτως με κάθε αθέμιτο μέσο.

  1. Κυριαρχία: Εξουσιάστε και υποδουλώστε τους γείτονές σας

Θα είχε αξία να συζητήσουμε επί της ουσίας αυτή τη θέση, αν δεν είχαμε καταδείξει ήδη  το γεγονός ότι η «Ανοιχτή Κοινωνία» είναι φανατικός υπέρμαχος του «δημοκρατικού» ιμπεριαλισμού με φόντο μία νέα “Pax Romana”. (…)

6Μη γίνετε όμως πολύ μεγάλοι: «Η πόλη θα ‘πρεπε να αναπτύσσεται μόνο στο βαθμό που μπορεί να το κάμει χωρίς να μειώσει την ενότητά της»  και ιδιαίτερα χωρίς να διακινδυνεύσει την εισαγωγή διεθνιστικών τάσεων

Σε αυτό το σημείο της επιθέσεως του Popper κατά της Σπαρτιατικής πολιτικής και της πλατωνικής φιλοσοφίας κρύβεται μία από τις κύριες αιτίες της παρακμής που βιώνουν οι σύγχρονες κοινωνίες και ιδιαίτερα το αίσθημα του κενού, το οποίο αισθάνονται τα νέα παιδιά.

Πρόκειται για τις επιπτώσεις στον ψυχισμό του ανθρώπου από την αστυφιλία και την ζωή στην μεγαλούπολη. Όλες οι κοινωνίες της παγκοσμιοποίησης εδράζονται στην μεγαλούπολη και υπάρχει ένας πολύ συγκεκριμένος λόγος για αυτό.

(…) Αυτό συμβαίνει διότι οι κοινωνικοί δεσμοί στην μεγαλούπολη είναι σχεδόν ανύπαρκτοι, ολοένα και λιγότερο εμφανείς όσο η πόλη μεγαλώνει και καθίσταται απρόσωπη. Επιπλέον, ο άνθρωπος της μεγαλουπόλεως έχοντας δυσχερή την θέαση του Ουρανού έχει μικρότερη επαφή με το θείο και αντίστοιχα περπατώντας διαρκώς πάνω σε τσιμέντο και άσφαλτο δεν έχει επαφή με τα Ήθη, τα Έθιμα και τις Παραδόσεις του τόπου του και της Φυλής του.

(Φ. 210)

 

 

Advertisements